تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی خود با باریج اسانس کاشان به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان؛ برد ارزشمند ذوبی‌ها

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (شنبه ۲۳ بهمن) با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در دومین مسابقه که از ساعت ۱۷ آغاز شد، دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و باریج‌اسانس کاشان در حالی به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در مرحله مقدماتی یک بار به سود اصفهانی‌ها و یک بار هم به نفع کاشانی‌ها پایان یافته بود.

ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا برای حضور در دیدار نهایی این رقابت‌ها تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم باریج اسانس کاشان در این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کردند تا صعودشان به دیدار نهایی با چالش جدی روبرو شود.

مریم امینی و فاطمه زندی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۸۸ دقیقه طول کشید.

تیم داوری این دیدار نیز شامل ماندانا مطیعی، هدیه صابری و زینب حقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک بود.

این مسابقه که از به صورت مستقیم با گزارش کیومرث کرده از کانال آپارات فدراسیون والیبال پخش شد، رکورد ۷۱۱ تماشاگر مجازی را در لیگ برتر زنان ثبت کرد.

رکورد قبلی با ۵۰۹ تماشاگر مجازی مربوط به دیدار ذوب‌آهن و سایپا در هفته نهم مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان بود.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تماشاگر ویژه دیدارهای امروز و در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان بود.

در نخستین مسابقه امروز نیز تیم سایپا سه بر صفر پیکان را شکست داد.

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان روز دوشنبه ۲۵ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.