هادی حجازی فر که حالا سیمرغ بهترین فیلم اول را در کارنامه دارد می گوید کارگردانی اولویت او است.

کارگردانی اولویت من است/ فیلمنامه فیلم‌های خودم را می‌نویسم

به گزارش قدس آنلاین، هادی حجازی فر بازیگر و کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» که چند سیمرغ از چهلمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد درباره ادامه کارگردانی در سینما گفت: امیدوارم که بتوانم در کنار بازیگری، کارگردانی را که اولویت اول من است ادامه دهم. منتظر بازخوردها هستم تا برآوردی از نظرها داشته باشم و البته خیلی نکته‌ها هست که باید یاد بگیرم و ادعایی در کارگردانی و حتی بازیگری ندارم.

حجازی فر در پاسخ به این پرسش که در چه ژانرهایی در آینده کار خواهد کرد، توضیح داد: در یک ژانر متوقف نخواهم ماند و در ژانرهای متفاوت فعالیت می‌کنم، سوژه‌هایی را که به انسان و ادبیات ارتباط دارد با اشتیاق خواهم ساخت و معتقدم که هر ژانر با زاویه نگاه‌های متفاوتی به انسان و ادبیات می‌پردازد. البته توجه کنید که کارگردان همیشه تعیین کننده نیست و باید دید که چه شرایطی برای ساخت یک فیلم و سریال پیش می‌آید.

نویسنده فیلنامه فیلم «آتابای» درباره ادامه نویسندگی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌ها گفت: بله فیلمنامه‌نویسی را هم ادامه می‌دهم ولی قصد دارم که بیشتر برای فیلم‌های خودم بنویسم تا اینکه با کارگردان‌های دیگر همکاری داشته باشم.

کارگران «موقعیت مهدی» در پایان در واکنش به اینکه سریال «عاشورا» چقدر با «موقعیت مهدی» همخوانی دارد، بیان کرد: این نکته را برای آخرین بار مطرح می‌کنم؛ ما یک فیلمنامه برای سریال «عاشورا» داشتیم و یک فیلمنامه برای «موقعیت مهدی» و این دو هیچ ربطی به هم ندارند.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.