فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مدیریت امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی، تکلیف خطیر و وظیفه‌ سنگین و ضروری است.

مدیریت امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی تکلیف خطیر و سنگین است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری امروز  در اولین همایش تخصصی روسای امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی و مرزبانی کشور در مشهد افزود: مهم ترین اصل در این عرصه ماموریتی، شناخت رسالتی است که بر دوش مسوولان امور فرهنگی خانواده‌های انتظامی نهاده شده که با عنایت به حساسیت های روز، توسعه شبکه های اجتماعی و هجمه های رسانه های معاند، این نقش از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار می شود.
وی ادامه داد: فرماندهان و کارکنان انتظامی با پشتیبانی خانواده‌های خود، گامهای موفق در این زمینه برمی دارند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان انتظامی وظیفه تامین امنیت و ارتقای این نعمت و حفاظت از آن را بر دوش دارند و مسوولیت امور فرهنگی خانواده آنها که زندگی خود را وقف مردم و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی و اجرای تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب کرده اند، وظیفه ای بس سنگین و ارزشمند است.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس گروهی با نام انصارالمجاهدین به خانواده رزمندگان خدمت می کردند، امروز نیز کار امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی همان اجر و پاداش بزرگ گروه انصارالمجاهدین را در دوران دفاع مقدس دارد که در سالهای اخیر شاهد اقدامات خوب و گسترده ای در این حوزه هستیم.
سردار اشتری ادامه داد: ارتقای سواد رسانه ای، تبیین  و روشنگری ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی انقلاب، رفع شبهات جوانان، نوجوانان و توسعه شبکه‌های ارتباط با خانواده کارکنان انتظامی از مهم ترین وظایف مسوولان امور فرهنگی خانواده کارکنان انتظامی کشور است.
وی گفت: توجه به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، توجه به خانواده متوفیان و شفاف سازی مسوولیت پذیری کارکنان انتظامی در قبال خانواده نیز مورد تاکید است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به خراسان رضوی، روز گذشته نیز مرکز آموزشی علمی تخصصی در سبزوار و مرکز آموزش عمومی شهید مطهری در نیشابور را افتتاح کرد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.