۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
کد خبر: 788629

مهاجم تازه وارد پرسپولیس آرام آرام درحال تبدیل شدن به یک مهره مهم دراین باشگاه است.

نگران فاصله با صدرجدول نیستیم

نه فقط به خاطر گل ارزشمندی که این بازیکن به آلومینیوم اراک زد، پاکدل سبک بازی دل‌نشینی دارد و توانسته اعتماد یحیی گل محمدی را به خودش جلب کند. شاید پاکدل به زودی جایگاه ثابتی را درترکیب تیمش پیدا کند.

در هفته‌های اخیر تبدیل به یک بازیکن مهم شدی و حتی برخی به تو لقب ذخیره طلایی هم داده‌اند.

بازی درترکیب پرسپولیس برای هربازیکنی افتخار است و من هم برای رسیدن به ترکیب تیم محبوبم تلاش می‌کنم. ما درپرسپولیس یک هدف را دنبال می‌کنیم و همگی به دنبال موفقیت باشگاه درفصل جاری هستیم. برای همین نباید تفاوتی داشته باشد که من چه قدر درترکیب تیمم بازی می‌کنم. مهم این است که مؤثر باشم و بتوانم شرایط را به سود تیم محبوبم برگردانم. شکر خدا در بازی با آلومینیوم وقتی به زمین آمدم، این اتفاق رخ داد و موفق شدم دوباره گل بزنم.

سومین گلت را زدی.

همین طور است. البته برای من آمارها اهمیتی ندارد وبه این موضوع فکر نمی‌کنم. مهم این است که سازنده باشم که تا حالا این طور بوده. حفظ چنین شرایطی اما سخت است. بازیکن وقتی به سطح بازی درتیم بزرگی مانند پرسپولیس می‌رسد، باید تمریناتش را افزایش دهد تا از آمادگی دور نشود. من هم همین کار را می‌کنم و آقا یحیی هم مشوق خوبی برای من است تا این روند ادامه داشته باشد. به دنبال حضور بیشتر درترکیب تیم محبوبم هستم. این تلاش را قطعاً شما خواهید دید.

 بعد از بردی که مقابل آلومینیوم بدست آوردید، کارشناسان به قهرمانی تیم شما بیشتر امیدوار شدند. ظاهراً این بازی نقطه عطف نتایج شما دراین فصل است.

پرسپولیس واقعاً شایسته قهرمانی است و شما می‌بینید که ما از نظر تاکتیکی نمایش متفاوتی داریم. پرسپولیس تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و سعی دارد تاکتیکی جلو برود. برد مقابل آلومینیوم هم بسیار سخت بود، اما ما باید توجه داشته باشیم بازی‌های سخت بسیاری باقی مانده است. شاید تا شب عید اتفاقاتی رخ دهد که هواداران از آن لذت ببرند.

قطعاً احتمال صدرنشینی شما در لیگ برتر وجود دارد. شاید تا شب عید بتوانید به این مهم برسید.

هدف ما همین است. ما به دنبال صدرنشینی تا شب عید هستیم. ما الان ۳ امتیاز با صدرجدول فاصله داریم که اگر این فاصله تا دربی کم نشود، تردید نکنید دردربی این ۳ امتیاز را جبران می‌کنیم و به صدرجدول می‌رسیم. به هواداران تیم محبوبم پیغام می‌دهم که ما فقط تا دربی دراین جایگاه هستیم و شب عید به صدر جدول می‌رسیم. البته بازی‌های سخت سال بعد هم هست اما با شتاب پیش می‌رویم و شما تردید نکنید با یک فاصله امتیازی مناسب قهرمان این فصل می‌شویم.

چرا قهرمانی این فصل برایتان مهم است؟

می‌خواهیم ثابت کنیم پرسپولیس روی پای خودش ایستاده و با توانایی‌های خودش قهرمانی‌های پی درپی بدست آورده است. باید این ذهنیت را که به ما کمک شده تا قهرمان شویم، از تیم برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.