سردار غیاثی گفت:ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی در جامعه پزشکی و پرستاری کشور رسالت های مهم بسیج جامعه پزشکی است.

ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی در جامعه پزشکی

به گزارش قدس انلاین و به نقل از  سپاه امام رضا (علیه السلام )، سردار غیاثی با تبریک فرارسیدن روز بسیج جامعه پزشکی به  دست اندرکاران و کادر بهداشت و درمان کشور، گفت: بسیج جامعه پزشکی یک قشر فعال و تاثیرگذار در حوزه بهداشت  و درمان کشور است که نقش اساسی در فعالیت های جهادی و خدمات رسانی پزشکان به اقشار نیازمند و مناطق محروم  کشور بر عهده دارد.
وی با تجلیل از ایثار پزشکان و پرستاران در مقابله با بیماری کرونا و خدمت رسانی به مردم، گفت: پزشکان و پرستاران از زمان بروز بیماری کرونا در خط مُقدم مقابله با این بیماری حضور داشته اند و با ایثار و شجاعت مثال زدنی به یاری  بیماران شتافته اند.
فرمانده سپاه امام رضا (علیه السلام ) با پاسداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و  درمان کشور در عرصه مقابله با بیماری کرونا سربلند هستند و افتخار آفرینی آنان هرگز فراموش نخواهد شد.
وی با بیان اینکه  روحیه بسیجی و مدیریت جهادی پزشکان را در مقابله با بیماری کرونا مشاهده کردیم، گفت: حقیقتا بسیج جامعه پزشکی بخصوص در دوران بروز بیماری کرونا عملکرد درخشانی از خود نشان داده و حضور فعال  و تاثیرگذار پزشکان و پرستاران بسیجی در فرایند خدمت رسانی به بیماران و واکسیناسیون یکی از صحنه های زرین  تاریخ انقلاب اسلامی است.
سردار غیاثی در بخش دیگری از صحبت هایش با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات تخصصی پزشکی به اقشار محروم،  گفت: بسیج جامعه پزشکی با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم خدمات تخصصی پزشکی را به مردم ارائه  کرده و این اردوهای جهادی باید بیش از پیش توسعه یابد.
فرمانده سپاه امام رضا (علیه السلام ) با اشاره به پیشرفت های چشمگیر علوم مرتبط با حوزه پزشکی در دوران انقلاب  اسلامی ، گفت: ترویج فرهنگ انقلابی و بسیجی در جامعه پزشکی و پرستاری کشور رسالت های مهم بسیج  جامعه پزشکی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.