فرماندار شهرستان گلبهار گفت: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضتین واجب باید در دستور کار همگان باشد.

صرفا به عضویت در ستاد امربه معروف و نهی از منکر بسنده نکنید/ تلاش همگانی در جهت ترویج این فریضه

به گزارش قدس انلاین و به نقل از   ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان گلبهار ، در آغاز  جلسه این ستاد دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر  ضمن خیر مقدم به حاضران گزارشی از عمده فعالیتهای انجام گرفته توسط اعضای ستاد ارائه نمودند و در ادامه حجت الاسلام غلامی امام جمعه شهر گلبهار و ریاست ستاد امربه معروف ونهی از منکر  در خصوص اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توجه به آن و فرهنگ سازی پیرامون آن بیاناتی را فرمودند .

همچنین در ادامه  حاجی زاده فرماندار  گلبهار ضمن تشکر از فعالیت های ستاد،  احیا امر به معروف رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست.

وی بیان کرد که همه ما در هر جایگاهی قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه ای داشته باشیم.
 حاجی زاده  ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر رابر همه واجب و احیای آن را در جامعه از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.
 حاجی زاده خطاب به دستگاه های اجرایی گفت: تنها عضویت در ستاد امر به معروف و نهی از منکر را کافی نیست بلکه ترویج، توسعه و عمل به این فریضتین واجب باید در دستور کار همگان باشد.
وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می کنند باید خود الگو در این فریضه باشند، افزود: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می شود.      
 در پایان جلسه مصوبات  حول سه محور ابلاغ گردید و در پایان مقرر گردید نسبت به برگزاری دوره های آموزش جهت پرسنل ادارات و تامین بودجه در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.