تولیت آستان قدس رضوی در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسجد شیعیان ولایت پیشاور پاکستان، شهادت مظلومانه جمعی از نمازگزاران این مسجد را به ملت پاکستان تسلیت گفت.

تولیت آستان قدس رضوی حمله تروریستی به مسجد شیعیان پاکستان را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا إلیه راجعون

حادثه تروریستی انفجار مسجد شیعیان پیشاورپاکستان و شهادت مظلومانه جمعی از نمازگزاران ، در حین برگزاری نماز جمعه ، موجب تاسف و تالم گردید. این جنایت تروریستی که توسط بردگان سیاسی و اعتقادی صهیونیسم و آمریکای جنایتکار رخ داد، قلب تمام انسان ها فارغ از هر دین و مذهبی را در سرتاسر عالم جریحه دار نمود.
این‌جانب ضمن محکوم نمودن این حمله تروریستی و جنایت‌کارانه، شهادت مظلومانه نماز گزاران شیعه پیشاور پاکستان را به محضر مبارک حضرت بقیة الله الاعظم (عجل الله تعالی علیه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف و محب اهل بیت(علیهم السلام) پاکستان و به همه انسان‌های حقیقت طلب و عدالت خواه عالم تسلیت و تعزیت عرض نموده و امید است عاملان و بانیان این جنایت به زودی به سزای اعمال پلید خود رسیده تا از تکرار این قبیل جنایات جلوگیری گردد. 
در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج (علیه آلاف التحیّة والثناء) از درگاه خداوند متعال برای مجروحین این حادثه عافیت و سلامتی، برای آن عزیزان سفر کرده رحمت واسعه الهی و اجر و پاداش بی‌شمار و شکیبایی و صبر برای بازماندگان محترم و داغدار آن‌ها مسألت دارم.

تولیت آستان قدس رضوی
احمد مروی
منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.