عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: هدف ایران از مذاکرات دستیابی به یک توافق بد که هزینه به‌دنبال داشته باشد، نیست، وزارت خارجه درصدد دست‌یابی به توافق خوب و عزتمندانه است.

ایران «توافق بد» را امضا نمی‌کند/ به هر قیمتی توافق نمی‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، فتح‌الله توسلی  اظهار کرد: تیم مذاکره کننده به هیچ وجه در مذاکرات به‌دنبال توافق ممکن و توافق به هر قیمتی نیستیم بلکه توافق خوب که تامین کننده منافع ملت ایران باشد مدنظر ایران ست.

وی افزود: ایران به هیچ وجه میز مذاکرات را ترک نمی‌کندو همواره از مذاکره استقبال کرده و خواهد کرد اما این به معنای آن نیست که به هر توافقی تن می‌دهیم بلکه توافقی مدنظر ما است که منافع ملی ما را تأمین کند و یک توافق عزتمندانه باشد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر محمد جواد ظریف مبنی بر اینکه توافق بد بهتر از توافق نکردن است، گفت: این حرف اصلاً درست نیست و هدف ما از مذاکرات بستن یک توافق بد که برای ما هزینه به‌دنبال داشته باشد نیست ما به دنبال توافق خوب و عزتمندانه هستیم.

توسلی خاطرنشان کرد: این ظرفیت در تیم مذاکره کننده وجود دارد که با دادن حداقل امتیازات بیشترین منافع را در مذاکرات به دست آورد و یک توافق خوب را رقم بزند.

وی افزود: آمریکا و اروپا تحت فشار گروهک تروریستی منافقین فشارهایی را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل می‌کنند و تصور آنها این است که با این فشارها خواهند توانست از ایران امتیاز بگیرند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین با اطلاعات غلطی که از وضعیت داخلی ایران به ویژه در حوزه صنعت هسته‌ای و حوزه مسائل اقتصادی به غربی‌ها می‌دهند وضعیت ایران را شکننده نشان می‌دهند و تصور آمریکا و اروپا براساس این اطلاعات غلط این است که خواهند توانست با فشار بر ایران به اهدافشان برسند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.