فرمانده انتظامی پایتخت از جانفشانی و ایثار مأموران پلیس خبر داد و گفت: در سال جاری دو مأمور پلیس پایتخت در راه تامین امنیت شهروندان به شهادت رسیدند.

شهادت دو مأمور پلیس تهران در سال جاری/ کشف ۲۰ تن مواد مخدر

به گزارش قدس آنلاین؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در دومین یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت برای برقراری امنیت جان خود را فدا کردند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است. 

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه شهدای ناجا در اوج مظلومیت و برای دفاع از امنیت مردم جان خود را فدا می‌کنند تصریح کرد: امسال فرماندهی انتظامی تهران دو شهید به نام‌های مختوم نژاد و یاسر طاهری را در راه برقراری امنیت از دست داد.

 سردار رحیمی افزود: سارقان بیش از اینکه مال را ببرند باعث ترس و لرز در جان خانواده ها می شوند و ما نباید اجازه دهیم این ترس در مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پلیس در اسفندماه در شهر تهران گفت: در همین هفته برنامه چهارشنبه آخر سال را داریم؛ همچنین شهرآورد در روز پنجشنبه برگزار می شود و پنجشنبه و جمعه آخر سال را نیز پیش رو داریم و همه این مناسبت ها نیازمند برنامه ریزی های گسترده است. همچنین با خریدهای شب عید مواجه هستیم و روزانه حجم زیادی از مردم در بازار تردد می کنند و ما از ابتدای اسفند در حال آماده باش هستیم.

وی ادامه داد: این نیروی انتظامی است که با جانبازی و شهامت امنیت این کشور را برقرار می کند همکاران ما در مرزها از نزدیک به ۹ هزار کیلومتر مرز کشور پاسداری می کنند و کمتر کسی به این موارد توجه می کنند. در همین سال جاری بیش از ۲۰ تن مواد مخدر را با رشادت، جانفشانی و ایثار مأموران پلیس کشف کردیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه به مناسبت روز پدر، ۲۰۰ هزار خودرو به بهشت زهرا وارد و خارج شدند، گفت: پلیس برای پنج‌شنبه آخر سال برنامه‌های ویژه‌ای در بهشت زهرا دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این است که امنیت را در داخل و خارج از کشورمان برهم بزند، اما در این مسیر نیروهای ناجا در کنار دیگر نیروهای مسلح با رشادت در برابر آنها ایستاده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.