به همت بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت شبکه خادمیاران رضوی در سراسر کشور و نیکوکاران، ۱۸ بانو در استان فارس که به دلیل محکومیت مالی در زندان بودند، با اجرای طرح حمایتی «نذر امام(ع)» آزاد شدند و به کانون گرم خانواده بازگشتند.

رهایی ۱۸ بانوی دیگر به برکت نام حضرت رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی در گفتگو با آستان نیوز این خبر را اعلام و اظهار کرد: پویش «نذر امام(ع)» از شب ولادت حضرت زینب(س) و با هدف آزادسازی زنان و مادران زندانی جرائم غیر عمد توسط مرکز امور بانوان بنیاد کرامت رضوی و با مشارکت خادمیاران  خیران سراسر کشور آغاز شد.

آزادی ۷۸ مادر تا به امروز

محمدحسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی درباره نتایج این طرح ملی گفت: خوشبختانه به برکت نام امام رضا(ع) و با همت خیران و خادمیاران، طی همین مدت کوتاه چند ماهه، ۶۰ بانوی زندانی از زندان‌های سراسر کشور آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.
استادآقا افزود: همچنین در آستانه عید نیمه شعبان ۱۸ نفر دیگر از این زندانیان در استان فارس با مشارکت خیران و خادمیان از بند رها شدند و مجموع بانوان زندانی آزاد شده در این طرح به ۷۸ نفر رسید.


ادامه پویش تا ماه مبارک رمضان

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی گفت: پویش "نذر امام(ع) تا ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت و تلاش می‌کنیم با کمک‌ خادمیاران رضوی و حمایت‌ مالی همه مردم، زمینه آزادی تعداد بیشتری از این بانوان را فراهم کرده و با بازگشت آن‌ها به خانه، نهاد خانواده را تقویت کنیم.  


امکان پرداخت اینترنتی نذر آزادی مادران 

شایان ذکر است عموم مردم عزیز و دلدادگان حضرت رضا(ع) می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاعرسانی nazr.razavi.ir/pay در پویش "نذر امام(ع) " مشارکت کرده و در بخش "نذر آزادی مادران" سایت، نذرهای خود را به این موضوع اختصاص دهند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.