جانشین پلیس راهور ناجا با اعلام ترافیک سنگین در محورهای شمالی، از جان‌باختن روزانه ۳۹ نفر در تصادفات جاده‌ای خبر داد.

ترافیک سنگین در چالوس و هراز/ جان‌باختن روزانه ۳۹ نفر در تصادفات جاده‌ای

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای شمالی به خصوص هراز و چالوس سنگین گزارش شده است.

وی با بیان افزایش ۲۸ درصدی تردد در کل کشور نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تصریح کرد: متأسفانه در تصادفات جاده‌ای از ۲۵ اسفند تا روز گذشته ۱۵۷ هموطن جان خود را از دست داده‌اند؛ یعنی در هر روز ۳۹ نفر و در هر ساعت، ۶ نفر جان باخته اند.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که عدم توجه به جلو ۳۹ درصد، سرعت و سبقت غیرمجاز ۳۸ درصد و واژگونی ۲۱ درصد علت تصادفات در محورهای مواصلاتی را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ نیز بیشترین تصادفات رخ داده است.

حسینی از هموطنان درخواست کرد از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جاده ها تردد کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی گفت: مأموران پلیس راهور ناجا با آماده‌باش کامل در تمامی محورهای مواصلاتی کشور حضور داشته و کنترل ترافیک و مدیریت ترددها را برعهده دارند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.