۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 793076

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین اصلانی در حرم مطهر رضوی، بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، در متن بیانیه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم  من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
آیه ۲۳ سوره احزاب
سرداران سنگر معرفت و پاسداران حریم ولایت و ارزش های اعتقادی و انقلابی که جهادگران نهضت روشنگری و تبیین  هستند با قطرات خون پاک و مطهر شان در حرم مطهر رضوی پرواز عاشقانه کردند و شهید گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین" مسعود اصلانی" رحمت الله علیه عروج عارفانه ای داشت تا به مقام " عند ربهم یرزقون" برسد.  
این طلبه جهادگر از یادگاران دفاع مقدس و خادمان بی منت، عاشقان ولایت و برادر ۲ شهید دفاع مقدس بود که در سومین روز ماه ضیافت الهی به مصداق آیه شریفه " فرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون  بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحزنون" با قلبی آکنده از مهر به معبود و زبان بر مهر روزه، میهمان خوان رحمت الهی شد و  این اقدام مذبوحانه و تروریستی صحنه دیگری از خصومت گروه‌های تکفیری و دشمنی معاندان نظام را به تصویر کشید.
آنچه که در این منظر با برنامه ریزی هدفمند از سوی دشمنان دنبال می شود ایجاد تفرقه و عداوت بین برادران دینی است که قطعا این نقشه شوم دشمنان نیز همچون گذاشته در سایه بصیرت ملت غیور و آگاه به زمانه  نقش بر آب می‌شود و شکوهی دیگر از وحدت و یکپارچگی آحاد ملت و مسلمانان آزاده و تمام مدافعان حقوق بشر را  در پاسداشت حرمت خون شهیدان و دلدادگان دارالشفای معرفت و بصیرت، جلوه گری خواهد کرد.
اینک برای سلامتی ۲ همسنگر شهید اصلانی دست بر دعا بر می داریم و از آستان امام رئوف می خواهیم به حرمت این ماه عزیز،  این طلبه های جهادگر را با سلامتی به آغوش خانواده و جامعه برگرداند.
بی تردید سیستم اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با پشتیبانی دستگاه قضایی در پی گیری این ماجرا با تمام توان وارد عمل شده است و ان شاالله به زودی اطلاعات تکمیلی در این باره به استحضار ملت همیشه در صحنه، انقلابی و ولایی ایران اسلامی خواهد رسید.
خوشا به سعادت این زائر و دلداده حرم رضوی که ولی نعمت ما حضرت امام رضا علیه آلاف التحیة و الثناء میزبان پرواز کبوترانه او بود و این طلبه عاشق پس از سال‌ها تلاش و رشادت به فیض عظیم شهادت که آرزوی دیرینه اش بود در کعبه مقصود  نائل آمد.
فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه معاندان نظام و ولایت، شهادت مظلومانه طلبه مدافع حریم را تبریک و تسلیت می گوید و امیدواریم هر چه سریعتر عاملان این اقدام تروریستی به سزای اعمال ننگین خود برسند و گروه‌های تکفیری تاوان این عمل مذبوحانه را به سختی ببینند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.