نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حادثه تروریستی حمله به روحانیان جهادگر و هتک حرمت حرم مطهر رضوی، اقدامی برنامه‌ریزی شده بوده است که ریشه آن در واشنگتن و آمریکا است.

ریشه حادثه تروریستی حرم رضوی در واشنگتن است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد، که در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهارداشت: حادثه ترور این سه روحانی بزرگوار جهادی، جنایتی از پیش برنامه‌ریزی شده و حساب شده بود که دقیقا در حرم مطهر رضوی و در ماه مبارک رمضان، این عزیزان را که نماد علم و خدمتگزاری به مردم بودند، مورد حمله ناجوانمردانه قرار دادند.

وی افزود: مخالفان و دشمنان از ابتدای تاریخ از اهل بیت (ع)، قرآن و مومنان الهی آسیب‌ها دیده اند که از عصر امیرالمومنین علی (ع) به امامان ما تهمت شرک و کفر زده و از هیچ کاری برای ضربه زدن به آنان دریغ نکرده اند و تا امروز تلاش کرده اند از طریق تحریم، ترور، تبلیغات ضداسلامی، در مسیر نابودی اسلام گام بردارند و در این راه افرادی را که زمینه فریب خوردن از شیطان دارند، به استخدام خود درمی‌آورند.

نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ریشه این حادثه تروریستی و هتک حرمت حرم رضوی در واشنگتن و آمریکا است، اظهارکرد: کلیه عوامل این حادثه تروریستی به زودی باهمت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شده و به سزای عملشان خواهند رسید.

مدرسی‌یزدی گفت: اگر می‌خواهیم که در فتنه‌های زمانه، راه درست را گم نکنیم باید اهل تقوا باشیم که در آن صورت خداوند برای ما "فرقان"، یعنی نیرویی که بدان وسیله می‌توان بین حق و باطل را تشخیص داد، عطا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.