صهیونیست‌هایی که روزی رویای نیل تا فرات داشتند، این روزها متحمل عملیات‌ مسلحانه فلسطینی‌ها در قلب تل‌آویو شده‌اند.

عملیات در قلب تل‌آویو

به گزارش قدس آنلاین، صهیونیست‌هایی که روزی رویای نیل تا فرات داشتند، این روزها متحمل عملیات‌ مسلحانه فلسطینی‌ها در قلب تل‌آویو شده‌اند.

در همین راستا، بر اثر یک عملیات مسلحانه موفق در پایتخت رژیم صهیونیستی، دست‌کم دو تن به هلاکت رسیده و ۹ نفر نیز زخمی شدند. به گزارش فارس، این عملیات در خیابان «دزنگوف» که یکی از بزرگ‌ترین خیابان‌های تل‌آویو در مرکز آن است، صورت گرفته است. جدا از شکست سرویس امنیت داخلی صهیونیست‌ها موسوم به شاباک در کشف این اقدام، جالب آنکه اسرائیل، رعد فتحی حازم، جوان ۲۹ ساله فلسطینی که عامل این عملیات بوده را توانست چند ساعت پس از انجام آن و در منطقه یافا به شهادت برساند که به معنای این است وی توانسته در میان لایه‌های متعدد امنیتی، حدود ۵کیلومتر فرار کند. به‌تازگی شاهد افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه در عمق فلسطین اشغالی بوده‌ایم؛ به نحوی که دوم فروردین ماه جاری در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند.

در واکنش به این عملیات موفق در قلب صهیونیست‌ها، جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مواجهه با یک جوان فلسطینی شکست سنگینی خوردند. در این بیانیه آمده است: «این عملیات قهرمانانه در تل‌آویو، ضعف رژیم صهیونیستی، شکننده بودن، دستپاچگی و دست و پا زدن سرویس‌های نظامی و امنیتی آن را آشکار ساخت». جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای این اتفاق را «پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید جرایم اشغالگران علیه ملت ما، سرزمین ما، بیت‌المقدس و مسجدالاقصی» دانست. در سمت مقابل اما رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در محکومیت این عملیات استشهادی در قلب تل‌آویو بیانیه‌ای صادر کرد که با استقبال بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روبه‌رو شد. پس از محمود عباس، سفارت ترکیه در اراضی اشغالی هم در اقدامی عجیب دست به محکومیت اقدام قهرمانانه فلسطینی‌ها علیه اشغالگران زد و با خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

در حالی نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه در فلسطین اشغالی، ضمن تهدید به واکنش سخت‌تر ادعا کردند در هوشیاری کامل هستند که صبح روز جمعه، آتش‌سوزی مشکوکی در یک تأسیسات صنعتی در شهر عکا واقع در شمال اراضی اشغالی رخ داد که طبق معمول، مقامات صهیونیست درباره علت آن توضیحی ارائه نداده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.