در پی ادامه تجاوزات صهیونیستی، عملیات‌های مقاومتی فلسطینی‌ها در عمق فلسطین اشغالی افزایش یافته است.

وحشت در اسرائیل؛ ۱۴ کشته در ۴ عملیات طی ۱۸ روز

به گزارش قدس آنلاین، طی ۱۸ روز گذشته ۱۴ صهیونیست در پی چهار عملیات در عمق فلسطین اشغالی کشته شدند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، در سایه افزایش عملیات‌های مقاومتی و سردرگمی سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی، رعب و وحشت، فلسطین اشغالی را در بر گرفته است.

در پی همین موضوع، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در گذشته از سوار شدن اتوبوس می‌ترسیدیم و اکنون از راه رفتن در خیابان‌ها هراس داریم.

عملیات تل‌آویو

در پی عملیات دیشب(جمعه شب) یک جوان فلسطینی به نام «فتحی رعد حازم» در یک رستوران در تل‌آویو سه صهیونیست کشته شدند.

عملیات «بئر السبع»

در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند و دو نفر دیگر نیز زخمی شدند.

عملیات «الخضیره»

در جریان تیراندازی و زیرگیری در منطقه الخضیره در جنوب حیفا که توسط دو جوان فلسطینی صورت گرفت، دو نظامی اسرائیلی به هلاکت رسیدند.

عملیات «بنی براک»

همچنین عملیات «بنی براک» منطقه‌ای در تل‌آویو منجر به کشته شدن  پنج صهیونیست شد.در این عملیات، راکب موتور سیکلت با سلاح کلاشینکوف به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست شلیک کرد که بر اثر آن دستکم پنج شهرک‌نشین زخمی شدند که هر پنج نفر آنها بر اثر شدت جراحات کشته شدند.

همزمان با تشدید عملیات‌های ضد صهیونیستی در فلسطین اشغالی، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نیز درباره لغو تسهیلات اعطایی به فلسطینیان و محاصره کامل کرانه باختری در ماه مبارک رمضان هشدار دادند.

گروه‌های فلسطینی، عملیات‌های مذکور را، پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید جرائم اشغالگران علیه ملت و سرزمین فلسطین، بیت‌المقدس و مسجد الاقصی دانسته‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.