سخنگوی جنبش حماس گفت: تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به جنین باید به انتفاضه علیه اشغالگران تبدیل شود.

حماس: حمله به جنین باید به انتفاضه علیه اشغالگران تبدیل شود

به گزارش قدس آنلاین، عبداللطیف القانوع، سخنگوی جنبش حماس گفت: این تجاوز شکست ارتش و ناکامی سران این رژیم را جبران نخواهد کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، او گفت: حمله متجاوزان اشغالگر به فلسطینیان در جنین باید به انتفاضه‌ای گسترده علیه رژیم اشغالگر در سراسر کرانه باختری منجر شود. شهرها و اردوگاه‌ها و خیابان‌های کرانه باختری باید به آتشی سوزان برای متجاوزان اشغالگر تبدیل شوند.

فوزی برهوم، دیگر سخنگوی جنبش حماس گفت: مقابله مقاومت با اشغالگران در اردوگاه جنین، مرحله جدیدی را پایه گذاری کرد و از همه می‌خواهیم تا برای حفاظت از خانواده‌های شهدا و دفاع از آنان، سپر تشکیل دهند.

نظامیان صهیونیست صبح امروز(شنبه) با هدف بازداشت خانواده مجری عملیات استشهادی شب گذشته در تل آویو، به اردوگاه جنین یورش برد و خانه عامل عملیات را محاصره کردند که با مقابله فلسطینان مواجه شدند.

در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست یک فلسطینی شهید و ۱۵ نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر هنگام حمله به اردوگاه جنین زخمی شدند.

گردان‌های قدس اعلام کرد: شهید احمد السعدی از نیروهای گردان جنین در درگیری مسلحانه با نیروهای اشغالگر در اردوگاه جنین به شهادت رسید.

رسانه‌های صهیونیستی نیز از فرود یک فروند بالگرد ارتش در یکی از بیمارستان‌های این رژیم خبر دادند که شاید حامل نظامیان زخمی این رژیم در درگیری‌های جنین بوده است.

عملیات استشهادی دیشب یک جوان فلسطینی در یکی از خیابان‌های شهر تل‌آویو به کشته شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی شدن چندین نفر دیگر منجر شد. هفت صهیونیست همچنان در بیمارستان ایچیلوف تل‌آویو بستری هستند که حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.