۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 793451

به دنبال درگیری فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین

به گزارش قدس آنلاین، نظامیان صهیونیست با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری ضمن ضرب و شتم و بازداشت شماری از فلسطینیان، و تیراندازی به سوی جوانان فلسطینی، «احمد السعدی» به شهادت رسید و  ۱۰ جوان دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از وقوع درگیری‌های متعدد با نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین در کرانه باختری اشغالی رود اردن خبر دادند.

این منابع افزودند: اعضای «گردان جنین» با نیروهای صهیونیست که خانه عامل عملیات استشهادی اخیر در تل آویو را محاصره کرده اند، درگیر شدند.

گردان جنین اعلام کرد: رزمندگان ما به خودروها و مکان‌های تجمع سربازان دشمن با گلوله و بمب‌های منفجر شونده حمله کردند.

جوانان فلسطینی اردوگاه جنین برای مقابله با نظامیان صهیونیست تلاش می‌کنند.

عملیات استشهادی دیشب یک جوان فلسطینی در یکی از خیابان‌های شهر تل‌آویو به کشته شدن سه شهرک‌نشین صهیونیست و زخمی شدن چندین نفر دیگر منجر شد. هفت صهیونیست همچنان در بیمارستان ایچیلوف تل‌آویو بستری هستند که حال سه نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

پس از ۸.۵ ساعت تعقیب و گریز مجری عملیات، رعد حازم ۲۸ ساله که در نزدیکی مسجدی در یافا پیدا شد، به ضرب گلوله نیروهای صهیونیستی به شهادت رسید.

نفتالی بنت، نخست وزیر و بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پس از چهار عملیات استشهادی در تل آویو و کشته شدن ۱۴ صهیونیست طی ۱۸ روز، از بیم ادامه داشتن این عملیات ها، آمادگی ارتش خود در همه جبهه‌ها را بالا بردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.