سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت در دفتر مرکزی بنیاد ملی هاسب دیدن کرد.

مشارکتهای مردمی در حوزه بهداشت ایرانشهر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی  ایرانشهر : دکتر موحد سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به همراه خانم میرلاشاری مدیر مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه جهت پیشبرد همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه سلامت در دفتر مرکزی بنیاد ملی هاسب حضور یافتند.

در این دیدار آخرین وضعیت پروژه های بهداشتی و درمانی در حال احداث دانشگاه با مشارکت بنیاد هاسب از جمله پروژه های تسهیلات زایمانی باتک و رییس آباد، مراکز جامع سلامت بندینی و زیر دان، خانه های بهداشت مهنت و بابدوهی و ۲۰ خانه بهداشت مشارکتی در دست ساخت، پایگاه های اورژانس ملوران، کزور  و شدی مرور گردید و همچنین برنامه ریزی لازم جهت افتتاح و بهره برداری از پروژه های تکمیل شده در هفته سلامت صورت گرفت.

از دیگر مصوبات مورد توافق طرفین در این نشست مشترک

اعلام آمادگی مجدد هاسب جهت برآورد کامل کمبود ها و نیازهای دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای رسیدن به میانگین کشوری و بسیج اهتمام سمن ها و موسسات خیریه و دیگر نهاد های عمومی برای جبران عقب ماندگی های تاریخی بود.

همچنین در حاشیه این جلسه از دو دستگاه ونتیلاتور اهدایی مسلمانان و خیرین چین به بیمارستان های راسک و نیکشهر بازدید بعمل آورده شد و هماهنگی جهت تحویل و انتقال به واحد های بهره بردار صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.