منابع محلی اعلام کردند که در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز میان فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۲ نفر زخمی شدند.

زخمی شدن ۱۲ فلسطینی در درگیری‌های اخیر در کرانه باختری

به گزارش قدس آنلاین، منابع محلی اعلام کردند که در درگیری‌های شب گذشته و بامداد امروز میان فلسطینیان با اشغالگران صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، ۱۲ نفر زخمی شدند.

این در حالی است که روز گذشته مسجدالاقصی شاهد درگیری‌های شدید میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان بود. گروه‌های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه‌هایی جداگانه مقاومت و ایستادگی فلسطینیان در برابر وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را ستودند.

اخیراً شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و قدس اشغالی را «اقدامات تروریستی وحشیانه ای» دانست که با قوانین بین‌المللی، حقوق بشر و همه ادیان مغایرت دارد.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها هرگز در برابر حملات خودسرانه رژیم اشغالگر علیه مردان، زنان، سالمندان، بیماران و کودکان تسلیم نخواهند شد. مردم فلسطین به نیابت از امت اسلامی به وظیفه خود عمل می‌کند، اما امت اسلامی از مسئولیت معاف نیستند و مسجد الاقصی امانتی در دست همگان است و همه باید به وظیفه خود عمل کنند و مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.