منابع عبری زبان اعلام کردند هواپیماهای دو شرکت هوایی امارات در مراسم هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس رژیم صهیونیستی شرکت می کنند.

حضور هوایی امارات در مراسم سالگرد تأسیس رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، امسال مصادف با هفتاد و چهارمین سالگرد روز نکبت فلسطین است. فلسطینی‌ها در ۱۵ ماه مه هر سال، از این روز برای اعلام پایبندی به حق خود برای بازگشت به خانه‌هایشان که به زور توسط باندهای صهیونیستی از آن آواره شده‌اند، استفاده و جنایات پاکسازی نژادی که قبل و بعد از یک سال ۱۹۴۸ علیه آنها انجام شده است را یادآوری می‌کنند.

رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه شب فاش کردند هواپیماهای اماراتی در مراسمی که قرار است ماه مه آینده در سالگرد روز نکبت فلسطین یا آنچه اشغالگران آن را «استقلال اسرائیل» می‌نامند، در یک نمایش هوایی شرکت خواهند کرد.

یک پایگاه الکترونیکی صهیونیستی گزارش داد که «اسکادران هواپیماهای غیرنظامی» قرار است در پانزدهم ماه مه آینده از عکا در شمال تا اشدود در جنوب و سپس از شرق تا غرب و در مناطق مرکزی سرزمین‌های اشغالی در ارتفاع بسیار کم حدوداً یک هزار پایی به مدت نیم ساعت پرواز کند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای متعلق به دو شرکت هواپیمایی اماراتی «اتحاد ایرویز» و خطوط هوایی «ابوظبی» در این نمایش هوایی شرکت خواهند کرد. نمایش هوایی هواپیماهای غیرنظامی پس از نمایش نظامی نیروی هوایی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود و علاوه بر خطوط هوایی اتحاد و ابوظبی، تمامی شرکت‌های هواپیمایی رژیم صهیونیستی در آن شرکت دارند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.