محسن پرویز، رییس هیات مدیره انجمن قلم ایران با اشاره به حمایت برای چاپ ۱۲۰ عنوان کتاب نویسندگان نوقلم شهرستانی، از ادامه این طرح در سال جاری خبر داد.

ادامه روند چاپ آثار نویسندگان نوقلم شهرستانی/ سومین دوره جایزه ادبی فلسطین برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محسن پرویز، با اعلام این خبر عنوان کرد: از شش سال پیش تاکنون حمایت از چاپ آثار نوقلمان شهرستانی و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه این استعدادهای باارزش در قالب برنامه فرصت برابر توسط انجمن قلم ایران انجام می‌شود که در این راستا ۱۲۰ کتاب از نویسندگان نوقلم شهرستانی با حمایت انجمن چاپ شده و این روند حمایتی در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.
وی همچنین عنوان کرد: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ به روال سال‌های گذشته شاهد برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی و تجلیل برگزیدگان جایزه قلم زرین خواهیم بود. این جایزه به بیستمین دوره رسیده و دبیری آن را مریم مقانی بر عهده گرفته و داوران نیز مشخص شده‌اند.
رییس هیات مدیره انجمن قلم ایران افزود: تا پایان اریبهشت ۱۴۰۱ داوری آثار رسیده به دبیرخانه جایزه انجام می‌شود و روز قلم شاهد برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد فرهنگی خواهیم بود.
وی همچنین از ادامه طرح تدوین زندگی‌نامه داستانی مشاهیر ایرانی خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون ۶۰ کتاب تهیه و منتشر شده است.
پرویز همچنین برگزاری سومین دوره جایزه ادبی فلسطین در قالب داستان و شعر را از دیگر برنامه‌های امسال انجمن قلم ایران عنوان کرد و افزود: در این دوره نیز به روال دوره‌های قبل برترین آثار تولید شده با موضوع فلسطین، مقاومت و آرمان آزادسازی قدس شریف که پیش از این چاپ و منتشر نشده‌اند، در شاخه‌های داستان و شعر بزرگسال، داستان و شعر کودک، داستان‌های کوتاه (داستانک)، رمان، پژوهش (در قالب مقاله و کتاب) و نثر ادبی (قطعات ادبی) بررسی و انتخاب خواهند شد.

منبع: ایبنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.