رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی ۴ روز آینده در جاده‌های شمال، گفت: محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شوند.

 اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۴ روزه در محورهای شمال

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال در تعطیلات پیش رو خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پیش‌بینی ترافیک، بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌منطور تسهیل در تردد در دستور کار قرار گرفت.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه یکم، جمعه دوم و شنبه سوم اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

این مسوول ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روزهای جمعه دوم و شنبه سوم اردیبهشت ماه امسال از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲  روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، اظهار کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنج‌شنبه یکم اردیبهشت ماه امسال از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه دوم و شنبه سوم اردیبهشت ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها براساس تصمیم پلیس است که درصورت تغییر اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها به لحاظ جوی و ترافیکی و همچنین انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت و نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

وی افزود: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.