مقام‌های اسپانیایی از مسدودسازی ۱۲ حساب بانکی، ضبط اموال و توقیف سه قایق تفریحی به همراه ۲۳ ملک متعلق به الیگارش‌های روسی از زمان وقوع جنگ در اوکراین خبر دادند.

توقیف ۱۲ حساب بانکی، ۳ کشتی تفریحی و ۲۵ مورد دارایی روس‌ها در اسپانیا

به گزارش قدس آنلاین، «اسکار لوپز» رئیس دفتر کارمندان نخست‌وزیری اسپانیا به پارلمان این کشور گفت: این اموال در راستای تحریم‌های وضع شده اتحادیه اروپا علیه الیگارش‌های روسی توقیف شده است.

در دو ماه گذشته، مقام‌های اسپانیایی قایق‌های تفریحی "ویکتور وکسلبرگ"، "الکساندر میخیف" و "سرگئی چمزوف" میلیاردهای روس را توقیف و ضبط کرده‌اند.

با این حال اقدامات مادرید علیه این الیگارش‌های روس به دلیل یک سری مشکلات حقوقی که هویت صاحبان آنها را مخفی نگه می‌دارد، با محدودیت‌هایی همراه بوده است.

به نوشته روزنامه ال پائیس، دولت اسپانیا به دنبال تصویب قوانین جدیدی است که احتمالا می‌تواند به افشای مالکیت ده‌ها مورد دارایی مشکوک کمک کرده و در نهایت به توقیف گسترده‌تر اموال و دارایی‌ها منجر شود.

رئیس دفتر کارمندان نخست وزیری اسپانیا همچنین اعلام کرد، ۱۳۰ هزار مهاجر اوکراینی در اسپانیا هستند که از این تعداد، ۵۴۰۰ تن را کودکان تشکیل می‌دهند که اکنون در مدارس اسپانیا حضور یافته‌اند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.