۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 796584

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه شاهد بار ترافیکی در معابر هستیم، گفت: در مسیرهای بزرگراهی پایتخت نیز بار ترافیکی دیده می‌شود.

ترافیک در مسیرهای بزرگراهی پایتخت

به گزارش قدس آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی در این باره گفت: در بزرگراه های شیخ فضل اله از جناح، جناح در مسیر غرب به شرق از شیخ فضل اله تا شهدای گمنام و غرب به شرق نیایش از ستاری، یادگار امام (ره) جنوب به شمال از گلاب و همچنین مسیر شرقی آزادگان با بار ترافیک مواجه هستیم.

وی اظهار کرد: در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از باکری، غرب به شرق بزرگراه حکیم از تعاون پر ترافیک دنبال می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه های زین الدین از هنگام تا پاسداران، جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست تا زین الدین، چمران از پارک گفتگو تا همت، جنوب به شمال نواب تا نهم دی، بابایی از هنگام تا صیاد و خیابان آزادی از بعد از استاد معین بار ترافیک وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ که از وضعیت ترافیکی معابر پایتخت انجام شد، ترددها در سطح معابر در حال شکل گیری و افزایش است و مشکل و مورد خاصی وجود ندارد و بار ترافیک در حال حرکت در اکثر مسیرها شاهد هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.