پپ گواردیولا از ستاره‌های خود در منچسترسیتی خواسته است تا شخصیت خود را مقابل رئال مادرید نشان دهند.

گواردیولا: برابر رئال باید شخصیت‌مان را نشان دهیم

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان گواردیولا پس از بازی هیجان انگیز هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد، با برتری ۴-۳ به مادرید می‌روند و امیدوار هستند بتوانند به دیدار نهایی راه یابند. در حالی که سیتی به وضوح تیم بهتری در بازی اول مقابل رئال بود ولی نتوانست با حاشیه امنیت خوب راهی مادرید شود.

پپ گواردیولا پیش از دیدار با رئال مادرید گفت: من مقابل رئال هم شکست خورده‌ام و هم برنده شده‌ام. شما صدها بار مقابل یک رقیب بازی می‌کنید، می‌برید یا می‌بازید. بازی چهارشنبه شب نیز یک تقابل دیگر است و بازی‌های قبل تاثیری روی آن ندارد. برای پیروزی در این رقابت، باید از کوچکترین موقعیت‌های خودمان گل بسازیم. این یک آزمون خوب برای ما است. ما باید شخصیت خود را در بازی نشان دهیم. ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

سیتی درگیر رقابتی پرتنش با لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر است اما لیگ قهرمانان جام مهمی برای گواردیولا است. احتمال دارد سیتی و لیورپول این بار در فینال لیگ قهرمانان نیز با هم روبرو شوند. 

ایلکای گوندوگان، هافبک سیتی که فصل گذشته در اولین حضور خود در فینال لیگ قهرمانان اروپا از چلسی شکست خورد اصرار دارد که آنها مصمم به جبران آن شکست دردناک هستند. گوندوگان گفت: ما در یک استادیوم بزرگ مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد. رئال یکی از بهترین تیم های تاریخ است، بنابراین بازی بسیار مهم و حساسی برابر این تیم داریم. این بازی برای ما و باشگاه ما بسیار مهم است. ما می‌خواهیم مانند سال گذشته دوباره به فینال برسیم.

این هفته تیم فوتبال منچستر سیتی با نتیجه ۴ بر صفر میزبان خود لیدز را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی در لیگ جزیره نزدیک‌تر شد. با سه امتیاز این دیدار، شاگردان گواردیولا ۸۳ امتیازی شدند و به صدر جدول بازگشتند.  سیتی  در نهایت به لطف گل های رودری، ناتان آکه، گابریل ژسوس و فرناندینیو یک برد راحت را به ثبت رساند تا با روحیه خوب به استقبال بازی با رئال مادرید برود. 

پپ گواردیولا از سال  ۲۰۱۶ هدایت منچستر سیتی را برعهده دارد. این مربی اسپانیایی عملکرد بسیار خوبی در سیتیزن‌ها داشته و همین باعث شده که سران این باشگاه برای سومین بار به دنبال تمدید قرارداد با این مربی بزرگ باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.