حسین نمازی، کارگردان فیلم شادروان که فیلمش جزو سه اثر پرفروش اکران نوروزی امسال بود، تأکید دارد دلیل اینکه سعی کرده لحنی شیرین و طنازانه در فیلم داشته باشد این بوده که می‌خواسته مخاطب با حال خوب از سالن سینما بیرون برود.

می‌خواستم مخاطب با حال خوب از سینما برود

او با اشاره به کمبود فیلم‌های حال خوب‌کن در سینما به خبرنگار ما می‌گوید: با خودم فکر کردم که چرا مردم باید فیلم تلخ از من ببینند؟ متأسفانه اصل سرگرمی در سینما فراموش شده است. اگر قرار است حرفی جدی بزنم چرا به تلخ‌ترین شکل ممکن بزنم؟! به نظرم دوران سخت کرونایی که مردم پشت سر گذاشتند بی‌انصافی است که من هم با فیلمم، آن را برای مردم سخت‌تر کنم.
وی ادامه می‌دهد: فعلاً نگاه من در فیلم‌سازی و سریال‌سازی همین است حتی اگر به گذشته برگردم، فیلم «آپاندیس» را شیرین‌تر می‌سازم اگرچه مخاطب در نیمه اول همان فیلم هم می‌خندد.  نمازی با بیان اینکه سال‌هاست نگاهش در فیلم‌سازی همین بوده مگر اینکه در آینده تغییر کند، یادآور می‌شود: به نظرم سهم دولت و سیاست‌های وزارت ارشاد در اینکه فیلم‌های سینمایی با چه نگاه و مضمونی ساخته شوند زیاد است. به گفته او، ۴۰دوره از برگزاری جشنواره فیلم فجر می‌گذرد و این جشنواره به محملی برای نمایش فیلم‌های تلخ و سیاه تبدیل شده است؛ به طوری که برخی از این فیلم‌ها اگر به جشنواره نمی‌آمدند، مجوز اکران هم نمی‌گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.