۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
کد خبر: 797254

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی و منتسب کردن خود به یکی از نهادهای دولتی تحت پوشش کمک به نیازمندان از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

کلاهبرداری ۱۰۰ میلیونی در قالب کمک به نیازمندان

به گزارش قدس آنلاین، سعید راستی در تشریح جزئیات خبر دستگیری کلاهبردار جنوب تهران گفت: اوایل هفته گذشته شکایات متعددی از سوی شهروندان یکی از مناطق جنوب تهران در خصوص کلاهبرداری فردی که در قالب کمک به نیازمندان اقدام به اخذ مبالغ هنگفتی از شهروندان کرده بود، دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گفته راستی در بررسی‌های اولیه و اخذ اظهارت از شاکیان مشخص شد این فرد خود را به یکی از نهادهای دولتی منتسب و مبلغ یک میلیارد ریال تحت پوشش کمک به نیازمندان کلاهبرداری و از محل سکونتش متواری شده است.

سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی پلیس مخفیگاه متهم در حوالی شهر کرج شناسایی و با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در ظهر روز دوازدهم اردیبهشت ماه به مخفیگاه متهم اعزام و در یکی تعقیب و مراقبت چند ساعته متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

رئیس مرکز عملیات در پایان با اشاره به اینکه متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.