آیت‌الله جعفر سبحانی گفت: با توجه به کاهش سهمیه زائران در مراسم حج امسال، تلاش کنید حضور عوامل بعثه‌ها و کارگزاران به حداقل برسد.

حضور عوامل بعثه ها و کارگزاران حج به حداقل برسد

به گزارش قدس آنلاین، این مرجع تقلید شب گذشته در دیدار حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با خاص توصیف کردن حج امسال اظهار داشت: شرط انجام حج براساس آیه قرآن استطاعت است.

وی اضافه کرد: اگرچه سهمیه کشورهای اسلامی و به دنبال آن جمهوری اسلامی ایران در حج پیش رو کاهش یافته است، اما تلاش کنید که حضور عوامل بعثه‌ها و کارگزاران به حداقل برسد.

آیت‌الله سبحانی ادامه داد: بسیاری از زائران سال‌های متمادی در انتظار سفر معنوی حج تمتع هستند، به‌جاست که تعداد بیشتری از زائران که سال‌ها منتظر حضور در سرزمین وحی نشسته‌اند به این سفر معنوی اعزام شوند.

وی همچنین بر توجه به آموزش زائران در شرایط فعلی تاکید کرد و افزود: به همه زائران توصیه کنید که به قوانین مرتبط کشور عربستان احترام بگذارند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هر سال صدها هزار زائر در کشور عربستان حضور پیدا می‌کنند خاطرنشان کرد: لازم است اخلاق میزبان را یاد گرفته و با در نظر گرفتن شرایط آن کشور، زائران با عزت بروند و با عزت بازگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.