فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف احتکار ۵۶۲تن روغن خوراکی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سوادکوه خبر داد .

 دستگیری محتکر ۱۰۰۰ میلیاردی روغن خوراکی در سوادکوه

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف احتکار ۵۶۲تن روغن خوراکی به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان سوادکوه خبر داد و  اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی در یکی از شرکت های تولید روغن در سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به احتکار روغن در یکی از کارگاه های خصوصی خود کرده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از مخزن های نگهداری کالا توسط متهم ۵۶۲دتن روغن خوراکی کشف شد.

سردار میرزایی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی می‌شود، از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.