وزیر کشور با بیان اینکه سرشماری اتباع اتباع غیرمجاز خارجی در ایران شروع شده است گفت: پس از اتمام سرشماری، اتباع افغان به نحو مناسب و متناسب با مقتضیات ملی و منطقه ای کشور ساماندهی می‌شوند.

وزیر کشور: اتباع غیرمجاز با مقتضیات ملی و منطقه‌ای ساماندهی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی شامگاه شنبه در پایان سفر یک روزه خود به کرمان در جمع خبرنگاران افزود: سعی داریم ضمن رایزنی با مقامات افغانستانی، جلو ورود اتباع غیرمجاز را به کشور بگیریم ضمن آنکه این افراد حاضر در کشور را سرشماری و ساماندهی می‌کنیم.

به گفته وی در این مرحله شناسایی و سرشماری عزیزان اتباع خارجی را در دستور کار داریم البته به آنان توصیه می کنیم که در کشور خود بمانند.

طرح‌های سرمایه گذاری در کرمان با قدرت بیشتری پیگیری می‌شود

وزیر کشور همچنین با بیان اینکه باید به مساله آب استان کرمان کمک شود گفت: توازن منطقه ای در مناطق جنوب، غرب و شرق استان کرمان را پیگیری می‌کنیم تا مسایل حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: پس از سیل جنوب استان کرمان، به این مناطق رسیدگی کردیم و باید نیازمندی و اقدامات این حوزه کامل شود.

وحیدی افزود: فعالیت عمومی در راستای توسعه و پیشرفت استان کرمان در دستور کار قرار گرفته بود و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های سرمایه گذاری‌ها که طراحی شده، باید پیگیری شود تا این طرح‌ها به تحقق بپیوندند.

وی ادامه داد: برنامه خوبی در این بخش استان کرمان در دستور اجرا بوده که بایستی با قدرت بیشتری دنبال ‌شود.

به گفته وحیدی، بنا بر اعلام مسئولان استان کرمان ١۵٠ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری در استان وجود دارد که این طرح ها اکنون مراحل اجرایی خود را می‌گذرانند.

وزیر کشور که ظهر امروز(شنبه) برای شرکت در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید کرمان وارد این استان شده بود، امشب مرکز این استان را ترک کرد.

تعدادی از معاونان وزیر کشور نیز وحیدی را در این سفر همراهی می‌کردند.

با حضور وزیر کشور محمدمهدی فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی و از خدمات علی زینی وند تجلیل شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.