عضو شورای شهر تهران گفت: مستاجر نشینی در تهران به ۵۰ درصد افزایش یافته و کمتر از ۱۰ درصد مالکان، خانه های خود را اجاره دادند.

وضعیت مسکن تهران ارباب رعیتی شده است

به گزارش قدس آنلاین، آقامیری، در تذکر پیش از دستور شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به بازدید از محل جمع‌آوری معتادان متجاهر افزود: قرارگاهی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل‌شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی در قرارگاه نگهداری معتادان به مدت ۹ ماه است و محل‌های اسکان برای این دسته از معتادان در نظر گرفته شده است باید از کسانی که این طرح را پیشنهاد دادند تشکر کنیم زیرا انجام این کار و جمع‌آوری معتادان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

آقامیری با اشاره وضعیت مسکن در تهران گفت: بر اساس آمار سال گذشته تعداد مستأجران تهران به ۵۰ درصد افزایش یافته و کمتر از ۱۰ درصد مالکان خانه‌های خود را اجاره دادند و اکنون وضعیت ارباب رعیتی ایجاد شده و مالکان به هر قیمتی که می‌خواهند اجاره می‌دهند و بیش از ۶۰ درصد هزینه‌های خانوارها برای تأمین مسکن است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: شهرداری، اتحادیه مشاوران املاک، قوه قضائیه و دولت می‌توانند در کنار یکدیگر قرارگاهی تشکیل دهند تا نرخ گذاری عادلانه ایجاد شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.