سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید کارهای اجرایی فدراسیون طبق روال انجام می‌شود و فقط مسائل مالی باقی مانده است.

روایت ماجدی از بازی‌های دوستانه تیم ملی، درگیری در هیات رئیسه و گلایه اینفانتینو

به گزارش قدس آنلاین، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به به‌حد نصاب نرسیدن این جلسه اظهار کرد: بحث حد نصاب جلسات نیست. هیات رییسه قوانینی دارد. در رابطه به تیم‌ملی که جزو کارهای اجرایی تیم‌ملی است، طبق روال پیگیری می‌شود. روابط بین‌الملل پیگیر بازی‌های دوستانه تیم‌ملی است. برنامه‌ریزی‌های تیم‌ملی با مدیر تیم‌ملی یعنی حمید استیلی و آقای رضاییان است. کارهای تیم‌ملی المپیک انجام می‌شود. تیم‌ملی نوجوانان هم عازم مسابقات کافا است. کارهای اجرایی روی زمین نمانده و فقط مباحث مالی مانده است. این هفته قرار است که پرداختی به ما داشته باشند تا ما کمک‌های همکاران و تیم‌هایمان باشیم.

او افزود: آقای اسکوچیچ درخواست تمدید با مربیان قبلی داشته است. تا زمانی که قرارداد بازی‌ دوستانه امضا نشود، از نظر من هیچ بازی دوستانه‌ای انجام نشده است.

سرپرست فدراسیون فوتبال در واکنش به خبر درگیری‌اش در جلسه هیات رئیسه این فدراسیون گفت: جالبی این ماجرا این است که تمام کسانی که اینجا هستند، سال‌ها با ما کار کرده‌اند. این‌ کارهای پوپولیستی و زرد است که برخی رسانه‌ها انجام می‌دهند. عکس هفت، هشت سال پیش من را برای این ماجرا گذاشته‌اند. گفته‌اند قندان پرت کرده‌ام بعد از آن طرف کتک هم خورده‌ام.

ماجدی درباره شایعاتی مبنی بر ناراحتی اینفانتینو در جلسه با ماجدی به خاطر کار غیراخلاقی یکی از همراهانش توضیح داد: هیچ حاشیه‌ای نبوده و هیچ صدایی ضبط نشده است. قرار بود جلسه خصوصی باشد. به خاطر مشغله آقای اینفانتینو در آن سه روز که بالای ۱۰، ۱۵ جلسه داشتند، ما توانستیم بعد از قرعه‌کشی جام جهانی او را ببینیم. دوست عزیزی از خبرنگاران بودند که می‌خواستند ببینند چه خبر است که وقتی آقای اینفانتینو گفت به این شکل در جلسه نمی‌ماند، آن دوست عزیز هم رفت. اگر فکر می‌کنید تناقضی وجود دارد، حداقل از شخص خودم سوال کنید. با آقای اینفانتینو مذاکره خوبی داشتیم. این همه از جلسه عکس پخش شد اما هیچ‌کس نگفت که ما با اینفانتینو جلسه داشتیم، ایشان قول حل بلوکه شدن پول‌ها را داده‌اند. فقط راجع به مسائل حاشیه‌ای صحبت شد.

او درباره وضعیت مدیریت تیم‌ملی امید بیان کرد: ما وقتی می‌خواهیم راجع به تیم‌ملی صحبت کنیم باید نظرات مختلفی بگیریم. این که یک نفر برود و بلافاصله نفر جدیدی بگذاریم، درست نیست. ما کمیته فنی‌ای تشکیل دادیم که یکسری گفتند غیرقانونی است اما این‌ کمیته، مشاوران ما هستند. من سال‌ها در فوتبال هستم اما به خودم اجازه نمی‌دهم که یک نفر را با نظر شخصی انتخاب کنم. این عزیزان کوله‌باری از تجربه هستند که یا بازیکن ملی بودند یا ۸۰ درصد مربیان ما مدرک A را از آقای محصص گرفته‌اند. پس انسان‌های کوچکی نیستند. ۱۲ چشم و ۶ عقل بهتر از یک عقل کار می‌کند. ما آمدیم به فوتبال کمک کنیم که به یک مسیر دیگری بردند.

سرپرست فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما در جلسه هیات رئیسه که تشکیل شد اما مصوبه نداشت صحبت کردیم که آیا از شما اجازه گرفتیم که اعضای کمیته فنی را بگذاریم یا نه. همه تایید کردند که این اعضا مشاور هستند. ما برای انتخاب سرپرست باید کسی را انتخاب کنیم که با کادر فنی همگونی داشته باشد. در حال حاضر آقای مهدوی‌کیا ایران نیستند. تلفنی یا به هر صورت دیگری با ایشان هماهنگ می‌کنیم. می‌خواهیم تیم با فضای آرامی راهی مسابقات شود و اینطور نیست که کسی را بگذاریم که با کادر فنی هم‌خوانی نداشته باشد. زمانی که آقای مهدوی‌کیا قرارداد بستند زمان عزیزی خادم بود. ایشان و همکارانشان بدون این که قرارداد داشته باشند عازم تاجیکستان شدند. در ادامه هم به آلمان رفتند و حضور نداشتند. زمانی که بنده و همکارانم کار را برعهده گرفتیم، خودمان قرارداد را تنظیم کردیم. درست است که پول نداده‌ایم اما ان‌شاءالله وقتی به تهران برگردند مبلغی یا درصدی به آن‌ها پرداخت می‌کنیم. البته مربی خارجی تیم‌ امید دریافتی داشته است.

ماجدی درباره به نتیجه نرسیدن پرونده شکایت شهر خودرو از پرسپولیس اظهار کرد: ارجاع مسائل برعهده ماست اما صدور رای به ما مربوط نیست. هرچیزی در اتوماسیون باشد، قطعا بلافاصله دستور می‌دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.