۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۳
کد خبر: 797803

صبح دیروز بنا بود اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مرکز ملی فوتبال دور هم جمع شوند تا درباره مسائل کلان فوتبال تصمیم‌گیری کنند و نتایج آن را در قالب مصوبات هیئت رئیسه به ارکان اجرایی فدراسیون ابلاغ کنند.

فوتبال ایران بلاتکلیف‌تر از قبل!

اما همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد اختلافات درونی مانع از به رسمیت رسیدن نشست هیئت رئیسه شد تا با یک بار دیگر این حقیقت تلخ فاش شود که فوتبال ایران گروگان قدرت طلبی برخی اعضای هیئت رئیسه شده تا حدی که آن‌ها در جهت دستیابی به اهداف خود حاضرند جلسه تصمیم‌گیری در خصوص مدیریت فوتبال را از رسمیت بیندازند تا سایر اعضا وادار شوند در برابر تصمیمات آن‌ها نرمش نشان دهند.
اما سؤال اینجاست چرا با وجود حضور آنلاین نایب رئیس بازداشتی فدراسیون در جلسه دیروز هیئت رئیسه، بازهم مهرداد سراجی حاضر به حضور در جلسه نشد. گفته می‌شود پشت پرده تمام این کشمکش‌ها اختلاف نظر جدی بر سر برکناری حسن کامرانی فر است، مخالفان میرشاد ماجدی معتقدند حسن کامرانی فر باید از کار برکنار شود و به جای او معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال عهده دار این مسئولیت شود، اما میرشاد ماجدی با این موضوع به شدت مخالف است و تأکید دارد حسن کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل باید فعالیت خود را در فدراسیون ادامه دهد، به همین دلیل اختلاف به بالاترین حد رسیده و منتقدان کامرانی فر حاضر به شرکت در جلسه نیستند.
طهمورث حیدری رئیس کمیته شهرستان‌های فدراسیون فوتبال با اشاره به زمزمه‌های شکل گرفته مبنی بر برکناری قریب الوقوع کامرانی فر از این سمت در این خصوص گفت: هیئت رئیسه مشکلی با انتخاب سرپرست دبیرکلی ندارد، اما  همه چیز باید بر اساس قاعده و اصول انجام شود، وقتی موضوع تغییر در جایگاه دبیرکل رسمی خواهد شد که در دستور کار هیئت رئیسه قرار گیرد، اما حداقل روز یکشنبه این موضوع در دستور کار نبود.
اعضای مخالف هیئت رئیسه مدعی شدند ماجدی بدون مشورت با آن‌ها اعضای کمیته فنی را انتخاب کرده که این موضوع به هیچ وجه باب میل آن‌ها نبوده است. از جمله موارد اختلافی دیگر تصمیم گیری‌های شخصی در خصوص اداره برخی کمیته‌ها از سوی ماجدی است که سبب شده حسابی روابط میان او و مخالفانش شکرآب شود.
حالا باید دید با وجود عصبانیت و نارضایتی وزیر ورزش و جوانان از اختلافات در لایه‌های کلان مدیریتی در فدراسیون فوتبال آیا ماجدی تا برگزاری مجمع فوق العاده می‌تواند به عنوان سرپرست در سئول جنوبی مسئولیت اداره ساختمان پرحاشیه فوتبال را برعهده گیرد یا اینکه او نیز همانند عزیزی خادم عزل خواهد شد تا فوتبال ایران در کمتر از ۶ ماه دومین متولی خود را عزل کند؟!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.