۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 798058

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان همدان از روند کاهشی شدن قیمت میوه‌های نوبرانه در این استان خبر داد و گفت: توت فرنگی گرانترین میوه نوبرانه در استان است.

توت فرنگی گرانترین میوه نوبرانه همدان

به گزارش قدس آنلاین، رضا البرزی اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می‌شد با رفتن به سمت فصل گرما و وارد شدن میوه‌های مناطق مختلف به بازار، قیمت میوه‌های نوبرانه نسبت به هفته‌های قبل کاهشی است.

وی در حال حاضر توت فرنگی را به عنوان گرانترین میوه  نوبرانه استان دانست و افزود: با توجه به نوع گلخانه‌ای و رسمی توت فرنگی، قیمت این میوه نوبرانه متفاوت بوده و  انتظار است‌ با روند رو به جلو و فصل گرما توت فرنگی سایر استان‌ها وارد بازار شده و با بیشتر شدن توت فرنگی قطعا این نوع از میوه نوبرانه نیز کاهش قیمت پیدا خواهد کرد.

البرزی همچنین با اشاره به کاهشی شدن قیمت گوجه سبز تصریح کرد: در بحث سبزیجات، بعد از ماه رمضان میزان خرید کمتر و عرضه بیشتر شده و قیمت‌ها ثابت است.

وی با بیان اینکه در زمینه صیفی‌جات مشکلی وجود ندارد و قیمت‌ها ثابت بوده و عرضه فراوان است، یادآور شد: قیمت سیب زمینی نیز در حال حاضر مناسب شده و سیب زمینی دزفول در حال  وارد  شدن به استان بوده و انتظار می‌رود با آمدن سیب زمینی مناطق دیگر به استان قیمت سیب زمینی روند کاهشی‌تری به خود بگیرد.

البرزی اضافه کرد: هندوانه و طالبی نیز فراوان بوده و وارد بازار می‌شود و در این رابطه نیز شاهد کاهش قیمت هستیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.