نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید حواسمان باشد تا قرآن کریم در طاقچه های خانه ها خلاصه نشود.

قرآن در طاقچه‌های خانه‌ها خلاصه نشود

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا منتظری امروز در آیین‌ تجلیل از ستاد اجرایی جشن و راه مُزَّمَّل قرارگاه قرآنی استان گلستان ضمن قدردانی از فعالیت های قرارگاه قرآنی در گلستان، اظهار کرد: امروز اطمینان دارم که فعالیت های قرارگاه قرآنی به ثمر نشست و حضور افراد متخصص در شورای راهبردی این قرارگاه، متضمن انس بیشتر دانش آموزان با قرآن و مفاهیم آن خواهد بود.

 وی با بیان اینکه فعالیت های قرارگاه قرآنی برای دانش آموزان و خانواده های آنها خیر و خوبی به همراه دارد، افزود: قرآن کریم نقش راه زندگی و راه نجات انسان است، باید اهل قرآن باشیم و در مسیر زندگی برای انتخاب مسیر درست با تاسی از این کتاب آسمانی حرکت کنیم.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام‌معظم رهبری همواره بر تفکر و تدبر بر قرآن کریم تاکید دارند، افزود: نخستین وظیفه ما تامل و تفکر در قرآن و سیره عترت نبوی است. 

منتظری با تاکید بر اینکه نباید از دسیسه های استکبار جهانی در این مقوله هم غافل ماند، خاطرنشان کرد: باید حواسمان باشد قرآن در طاقچه های خانه ها خلاصه نشود بلکه باید  در زندگی جاری و ساری باشد.

وی بر ضرورت حمایت بیشتر از فعالیت های قرارگاه قرآنی تاکید کرد و ابراز داشت: مسئولان از فعالیت های قرارگاه قرآنی حمایت تام داشته باشند تا زمینه اشاعه بیشتر فعالیت های قرآنی و انس جامعه با این کتاب آسمانی افزایش یابد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.