معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت گفت: در هر دوره بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار خودرو در سامانه یکپارچه خودرو تخصیص می ‌یابد و چون برای هر فرد امکان یکبار ثبت‌نام وجود دارد متقاضیان می‌توانند از مزایای این سامانه بهره‌مند شوند.

تخصیص تا ۳۰۰ هزار خودرو در سامانه یکپارچه در هر دوره ثبت نام

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در نشست خبری با عنوان تحلیل عوامل متمرکز سازی تخصیص خودرو گفت: با توجه به راه اندازی سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از این پس به جای اینکه خودروسازان هر ۱۵ روز یکبار ۵ تا ۱۰ هزار خودرو به صورت مجزا عرضه کنند و قرعه‌کشی انجام دهند این فرآیند به صورت یک جا در این سامانه انجام می‌شود.

منطقی افزود: به عنوان مثال در این سامانه در یک فرآیند سه ماهه خودرو به مشتریان عرضه می‌شود به این صورت که تمام ظرفیت اعلامی توسط خودروسازان بخش خصوص و دولتی در یک بازه مشخص عرضه می‌شود و متقاضیان خرید خودرو می‌توانند تقاضای خود را در سامانه ثبت کنند و پس از پایان ثبت‌نام قرعه ‌کشی انجام خواهد شد.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت بیان کرد: با توجه به تجمیع میزان ظرفیت خودروسازان بخش خصوصی و دولتی برای عرضه در هر دوره پیش‌بینی می‌شود در هر دوره بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار خودرو تخصیص یابد و چون برای هر فرد امکان یکبار ثبت‌نام وجود دارد بنابراین متقاضیان به راحتی می‌توانند از مزایای این سامانه بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.