هادی مرزبان که توانست پس از ۱۰سال تئاتر «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» را اوایل امسال روی صحنه ببرد درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت پیش روی هنرهای نمایشی گفت.

چرا تلویزیون، گوشه چشمی به تئاتر ندارد؟

به گزارش قدس آنلاین، هادی مرزبان که توانست پس از ۱۰سال تئاتر «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» را اوایل امسال روی صحنه ببرد درباره پیش‌بینی‌اش از وضعیت پیش روی هنرهای نمایشی گفت.

من آدم امیدواری هستم و نیمه پر لیوان را می‌بینم به خصوص با مدیریت جدید مرکز هنرهای نمایشی و پیگیری‌های مدیر جدید (کاظم نظری)، دورنمای خوبی برای هنرهای نمایشی پیش‌بینی می‌کنم و امیدوارم روز به روز وضعیت تئاتر بهتر شود. 

وی با اشاره به آسیب‌هایی که در دو سال کرونا متحمل شده، افزود: آسیبی که من در این دو سال خوردم بیشتر از دیگران بود چون هر بار که تمرین تئاترمان را شروع کردیم، موج‌های کرونا کارمان را تعطیل کرد.

این کارگردان تئاتر با بیان اینکه در دوران کرونا، کسی از بچه‌های تئاتر خبر نگرفت و از سختی‌های معیشتی‌تان نپرسید، خاطرنشان کرد: من در زمان پیک‌های کرونا پیشنهاد دادم تلویزیون پای کار بیاید و هر هفته، یکی دو تله‌تئاتر برای مردم پخش شود؛ هم بچه‌های تئاتر بیکار نمی‌ماندند و هم مردم تئاتر می‌دیدند.

به گفته مرزبان، باید در دوران کرونا این کار انجام می‌شد ولی تلویزیون همکاری نکرد. متأسفانه سریال‌های بسیار ضعیفی ساخته و پخش شد که با پول یکی از آن‌ها می‌شد ۱۰ تله‌تئاتر ساخت ولی تلویزیون حتی گوشه چشمی به تئاتر نداشته و ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.