تیم فوتبال نوجوانان زیر ۱۶ سال فولاد مشهد شنبه گذشته در قزوین با غلبه بر نماینده این شهر موفق شد به لیگ برتر صعود کند تا شاهد صعود سه رده سنی پایه این تیم به لیگ برتر باشیم که خود در رده پایه یک رکورد به حساب می‌آید.

مسئولان برای آینده ورزش وارد گود شوند

در روزهای رکود ورزش قهرمانی خبر موفقیت‌های نماینده پایه استان بارقه‌هایی از امید را زنده کرده است. با حمید کامل سرمربی فولاد مشهد که دارای مدرک B آسیاست و تاکنون بیش از ۷۰ عنوان در رده‌های مختلف پایه بدست آورده همکلام شدیم. 

شرایط و سختی‌های تیم‌داری در فوتبال پایه 
متأسفانه نبود زیر ساخت‌های لازم در فوتبال این شهر مانع موفقیت‌های متناوب و رسیدن به جایگاه واقعی فوتبال پایه استان در کشور است. حضور حسین بادامکی به‌عنوان یکی از افتخارات فوتبال خراسان در رأس هیئت فوتبال این شهر می‌تواند کمک خوبی باشد ولی نبود زمین چمن ،خوابگاه مناسب ،نبود اسپانسر ، بازیکنان پولی موانع رشد فوتبال پایه است.

رمز موفقیت فولاد مشهد
همدلی و وفاق مدیریت باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و خانواده‌های حاضر در مجموعه فولاد و تداوم کار و حضور متناوب در مسابقات رده‌های مختلف سنی فوتبال پایه ، تمرینات به روز و منظم، تعامل با دیگر باشگاه‌های مشهد و شهرستانی از مهم‌ترین دلایل موفقیتمان است.انگیزه صعود یک بازیکن که در رده سنی زیر ۱۳ سال باشگاه حضور یافته برای حضور در تیم‌های رده‌های سنی بالاتر باشگاه به ما کمک می‌کند که در همه رده ها رقابت تنگاتنگی بین بازیکنان داشته‌باشیم و عدالت در این کار سخت‌ترین کار ما نیز هست، ما برای ارتقای این بازیکنانی تعاملی هم با باشگاه‌های حاضر در رده‌های جوانان، امید و بزرگسالان کشور داریم تا بتوانیم بازیکنانی که به این رده‌های سنی می‌رسند و به‌دنبال بستری مناسب برای حضور در سطح اول فوتبال کشور هستند را به صورت رایگان ترانسفر کنیم و تاکنون بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده‌ایم.

مصائب استعدادهای شهرستانی 
با توجه به اینکه با تیم‌های شهرستانی تعامل خوبی داریم درنتیجه درخواست حضور در این باشگاه از سوی بازیکنان شهرستانی زیاد است، اما نبود خوابگاه، مشکلات تغذیه، مدیریت رفت و آمد و مدیریت اوقات بیکاری این رده سنی بسیار سخت است و ما نمی‌توانیم همه آن‌ها را جذب کنیم. 

انتظار از مسئولان ورزش استان
خوشبختانه مسئولان فوتبال شهرمان به‌خصوص هیئت فوتبال استان و محسن حیدری دبیر این هیئت که در این موفقیت‌ها نقشی انکار ناپذیر داشته و دارند، کاملاً به مشکلات واقف هستند ودرراه موفقیت ما کنارمان بودند. ولی حل بیشتر مشکلات فوتبال پایه از حد توان آن‌ها خارج است و باید مدیریت شهری ورود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.