تولیت آستان قدس رضوی در منزل «شهید جواد محمدی مفرد» از شهدای مدافع حرم مشهد حضور یافت و با خانواده وی دیدار و گفت‎وگو کرد.

تولیت آستان قدس در منزل شهید مدافع حرم «جواد محمدی مفرد» حضور یافت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی با حضور در منزل شهید جواد محمدی مفرد ضمن دیدار و گفت‎وگو با خانواده این شهید مدافع حرم، از مقام شهیدان و صبر و ایثار خانواده‌های آنان تجلیل و در سخنانی به اهمیت کار جوانان مدافع حرم اشاره و ابراز کرد: امروز امنیت امت اسلام مدیون رشادت‌ها و ایثارهای جوانان مدافع حرم در شکست تروریست‌های تکفیری داعش است.
وی با بیان اینکه دیدار و هم‌نشینی با خانواده معظم شهدا یک افتخار بزرگ و موجب مسرت است، عنوان کرد: هر انسان با ایمانی به حال این شهیدان عزیز غبطه می‌خورد که با آن روحیه و نشاط از خداوند متعال درخواست شهادت می‌کردند.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به روحیه معنوی و معرفت دینی شهید محمدی مفرد، گفت: این روحیه معنوی سرمایه‎ای بس ارزشمند و بی‌همتاست که خداوند تبارک و تعالی تنها به برخی از بندگان با ایمان و پاک خود عنایت می‌کند.
گفتنی است، شهید جواد محمدی مفرد از فعالان فرهنگی مشهد و از اعضای ستاد بزرگداشت شهدا بود که در تاریخ پانزده بهمن ۱۳۹۴ و در سن ۳۸ سالگی در عملیات آزادسازی دو شهر «نبل» و «الزهرا» در سوریه که بیش از چهار سال در محاصره تروریست‌های تکفیری بود، به مقام رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.