مردم بحرین با ترتیب دادن تظاهراتی مسالمت‌آمیز خواستار عدم اجرای حکم اعدام دو جوان بحرینی شدند که در عربستان زندانی هستند.

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به حکم اعدام دو بحرینی در عربستان

به گزارش قدس آنلاین، خبرگزاری اللولو بحرین با منتشر کردن تصاویری از تظاهرات مردم این کشور علیه حکم اعدام دو زندانی اندیشه به نام‌های «صادق ثامر» و «جعفر سلطان» که در عربستان هستند، نشان داد که مردم بحرین با وجود سرکوب و فشار شدید رژیم آل خلیفه خواهان عدم اجرای این حکم هستند.

پس از این تظاهرات هشتگ‌هایی با عبارات «اطلقوا_سجناء_البحرین»(زندانیان بحرین را آزاد کنید) «اوقفوا_حکم_الاعدام»(حکم اعدام را متوقف کنید) نیز در شبکه‌های اجتماعی بحرین ترند شده و فعالان این شبکه‌ها سعی دارند با این هشتگ‌ها کمپینی را در این خصوص به راه بیاندازند و صدای زندانیانی را که تنها به دلیل تفاوت مذهب و عقیده در آستانه اعدام هستند به جهان برسانند.

در همین راستا یکی از کاربران توییتر به نام حوراء نوشت: انقلابیون وفادار ما(بحرین) در السنابس با برافروختن آتش خشم، حکم اعدام ناعادلانه دو جوان بحرینی #صادق_ثامر و #جعفر_سلطان در زندان های رژیم تروریستی سعودی را محکوم کردند.

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به حکم اعدام دو بحرینی در عربستان+ فیلم

صفحه توییتر جمعیت جوانان راس رمان نیز با محکوم کردن حکم اعدام این جوانان خطاب به صادق ثامر و جعفر سلطان نوشت: مردم شما با شما هستند و قلبشان برای شما می‌زند.

تظاهرات مردم بحرین در اعتراض به حکم اعدام دو بحرینی در عربستان+ فیلم

حساب توئیتری جمعیت اسلامی الوفاق ملی بحرین با انتشار تصاویری اعلام کرد ساکنان منطقه السنابس برای اعلام همبستگی با بازداشت شدگان اندیشه و مخالفت با صدور احکام اعدام برای زندانیان بحرینی دربند زندان های رژیم سعودی, به تحرکات مسالمت آمیز خود ادامه می دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.