کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: امروز افزایش قابل ملاحظه دما در استان را شاهد هستیم به طوری که در نواحی گرمسیر افزایش دما به حدود ۴۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

دمای هوای خراسان رضوی به ۴۰ درجه بالای صفر می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری  افزود: طی شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۵ تا ۳۰ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش بینی می شود امروز در سردترین ساعات با افزایش ۲ درجه ای به ۱۷ و در گرمترین ساعات نیز با افزایش هفت درجه ای به ۳۷ درجه بالای صفر برسد.

وی ادامه داد: از امروز تا اواخر هفته با تقویت فشار هوا در سطح زمین شاهد افزایش سرعت وزش باد هستیم که در برخی ساعات و مناطق، گاهی شدید و همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا همراه با بروز خسارت خواهد بود که تا آخر هفته، این وضعیت در استان ماندگار است.

این کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای اواخر هفته و در نواحی شمالی استان افزایش ابرناکی و باران در نواحی مرتفع استان پیش‌بینی می‌شود و انتظار کاهش دما از فردا آغاز شود و تا آخر هفته ادامه یابد.

اثمری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.