منابع خبری بامداد چهارشنبه از شهادت یک نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق نابلس واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند.

شهادت نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

به گزارش قدس آنلاین، «غیث رفیق یامین» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی طی یورش نظامیان صهیونیست به شرق نابلس به ضرب گلوله به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیست برای حمایت از یورش شهرک نشینان به مقبره یوسف نبی(ع) برای انجام مراسم‌های تلمودی، به این منطقه حمله کردند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، در پی یورش نظامیان صهیونیست به شرق نابلس ۸۰ فلسطینی زخمی شدند.

در همین رابطه، گردان مقاومت جنین اعلام کرد که مجاهدان این گروه، نیروهای رژیم اشغالگر را به صورت مستقیم هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن شماری از آنها شده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین پیش تر اعلام کرده بودند که اجازه رژیم صهیونیستی به گروه‌های صهیونیستی افراطی به برگزاری مراسم‌های تلمودی در مسجد الاقصی و سایر اماکن مقدس اقدامی خطرناک است که نشان‌دهنده تخطی از اصول و ارزش‌های ما و تحریک احساسات ملت فلسطین است.

پیش از این نیز جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که اصرار اشغالگران و کادر رهبری رژیم صهیونیستی برای صدور مجوز راهپیمای پرچم برای شهرک‌نشینان ریختن نفت بر روی آتش است و پیامدهای آن در زمینه تشدید تنش‌ها بر عهده رژیم صهیونیستی است.

مسیر این راهپیمایی از باب العامود عبور کرده و پس از طی کردن محله مسلمانان در قدس به دیوار براق می‌رسد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.