رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: ۱۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص یافته است.

 اختصاص ۱۳۴ میلیارد ریال به حوزه ورزش و جوانان تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، مجید رضایی رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه  گفت: ۱۳۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان رضوی به حوزه ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: از این مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای مرمت جایگاه و ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه تختی تربت‌حیدریه و همچنین ۴ میلیارد ریال نیز برای خرید و نصب چمن مصنوعی ورزشگاه شهید رمضانی شهرک ولیعصر (عج) تربت‌حیدریه  اختصاص یافته است.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین برای دیوارکشی مجموعه ورزشی رباط سنگ مبلغ ۷ میلیارد ریال و برای احداث مجموعه ورزشی طبقاتی مبلغ ۵ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی افزود: استاندار خراسان رضوی نیز در سفر هفته گذشته خود به تربت‌حیدریه مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به مرمت ورزشگاه تختی این شهرستان اختصاص داد و نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای این کار خبر داده است.

رضایی در ادامه گفت: از محل درآمد استانی وزارت نفت نیز ۹ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه تختی این شهرستان اختصاص یافته و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص مبلغ ۳۳ میلیارد ریال برای ساخت و تکمیل‌خانه جوان تربت حیدریه خبر داده که قرار است هفته دولت به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.