مهدی سلحشور و مهدی رسولی مداحان اهل بیت(ع) در فضای مجازی نسبت به توهین فیلم «عنکبوت مقدس» به امام رضا(ع) واکنش نشان دادند.

مهدی سلحشور و مهدی رسولی از دلدادگی به امام رضا(ع) گفتند

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «عنکبوت مقدس» که محصول مشترک کشورهای غربی دانمارک، آلمان، سوئد و فرانسه است با نمایش سیاه‌نمایی علیه ایران و با اهداف سیاسی وارد جشنواره کن شد و به دلیل همین برنامه‌ریزی‌های سیاسی، اتفاقاً در بخش بهترین بازیگر زن نیز جایزه‌اش را به یکی از بازیگران ایرانی مهاجرت کرده اهدا کرد.

اما آنچه بیش از همه باعث ناراحتی شیعیان ایران شد، به نمایی از این فیلم باز می‌گردد که نام آن یعنی «عنکبوت مقدس» روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا (ع) نمایش داده شده و حالا همین نمای اهانت آمیز در تیزر رسمی این فیلم منتشر شده و به پوستر این فیلم در فضای مجازی نیز تبدیل شده است.

مهدی رسولی هم در این خصوص واکنشی داشت . این مداح اهل بیت(ع) در فضای مجازی با هشتگ #سلام_بر_امام_مهربانی می‌نویسد: «عنکبوت نامقدس تمدن غرب است که پایه‌های سستش را خدا در قرآن به خانه‌ عنکبوت تشبیه کرده، امام‌رضا جانِ ما حصنِ حصین است...»

حصن حصین به معنای حصاری استوار و دژ مستحکم است.

بیت المقدسم حرم پاک مشهد است

مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از حرم امام رضا(ع) با هشتگ  #محکومیت_اهانت_به_امام_رضا_ع و #عشق_مقدس شعری از محمدحسین مهدی‌پناه آورد و نوشت:

جز خاک کوی دوست مرا تاج سر مباد
بی‌نور گنبدش شب من را سحر مباد

هرکس گرفت دامن او نامدار شد
هرکس نشست در حرمش در به در مباد

سلطان اگر رضاست! رعیّت شدن سزاست
جز مُهرِ مهرِ یار به دل معتبر مباد

ما را نسیم صبح حرم بیمه کرده است
در دوزخ گناه جز اینم سپر مباد

بیت‌المقدسم حرم پاک مشهد است
ای عنکبوت زاده از اینت خبر مباد؟

تا بوده است بوده همین! عالم وجود:
جز عرصه مقابله خیر و شر مباد

با قیمت فروختنِ غیرت و شرف!
ای کاش حاصلِ احدی سیم و زر مباد

خرمای نخل میثم تمار خورده‌ایم
نخل طلای کن! خَذَفی بیشتر مباد…

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.