وزیر کشور گفت: باید توانمندی‌های دفاعی پیشرفته ایران برای مردم تبیین شودکه یکی از راه‌های تبیین برگزاری نمایشگاه‌های دفاعی است.

توانمندی‌های دفاعی پیشرفته ایران برای مردم تبیین شود

به گزارش قدس آنلاین احمد وحیدی عصر جمعه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در شرایط کنونی از نظر دفاعی پیشرفته است، اظهار داشت: برای مقابله با هرگونه تهدیدی نیروهای نظامی ایران باید قوی و به روز باشند و از این رو بر این باور هستیم که قدرت دفاعی ایران در منطقه شرایط مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین ابزارهای قدرت جمهوری اسلامی نیروهای جوان و دانشمندان انقلابی کشور است، ابراز داشت: دستیابی به تسلیحات و تجهیزات به روز دنیا با تکیه به توانمندی دانشمندان داخلی نشانه‌ای از این قدرت خدادادی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه قدرت پهپادی ایران در حال حاضر قابل تأمل است، تصریح کرد: توانمندی‌های نظامی ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در صورت کوچک‌ترین تعرضی به شدیدترین شکل ممکن پاسخ داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید توانمندی‌های دفاعی پیشرفته ایران برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تبیین برگزاری نمایشگاه‌های دفاعی است چراکه مردم با حضور در این نمایشگاه‌ها به کشور امیدوار می‌شوند.

جمع‌آوری اجساد از زیر آوار به پایان رسیده است

وحیدی در ادامه با اشاره به حادثه ناگواری متروپل آبادان گفت: با تلاش نیروهای امدادی جمع‌آوری اجساد از زیر آوار به پایان رسیده است ولی با این وجود با فرض اینکه هنوز اجسادی ممکن است زیر آوار باشد عملیات آواربرداری با جدیت و حساسیت ادامه دارد.

وی با اشاره به تلاش‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد: اقدامات ذلیلانه این رژیم در ترور دانشمندان ایرانی و سرداران ایرانی همچون شهید صیاد خدایی نشانه استیصال آنها در دشمنی بر علیه مردم ایران است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها در بدترین شرایط روحی قرار دارند، افزود: عملیات‌های نیروهای مقاومت بر علیه این نظام اشغالگر و در عمق سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده قدرت جهادگران جبهه مقاومت است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.