یک مقام دولت انگلیس در خصوص ورشکستگی نیم میلیون کسب و کار کوچک در این کشور هشدار داد.

نیم میلیون کسب و کار کوچک انگلیسی در آستانه ورشکستگی

به گزارش قدس آنلاین، رئیس فدراسیون کسب و کارهای کوچک انگلیس هشدار داد: اگر کمک‌های دولتی به سرعت ارائه نشود، حدود ۵۰۰ هزار کسب و کار کوچک در انگلیس تنها در مدت چند هفته ورشکسته خواهند شد.

به گزارش شبکه «آر تی»، «مارتین مک تیگ» رئیس فدراسیون کسب و کارهای کوچک انگلیس هشدار داد، اگر موج جدیدی از کمک‌های دولتی به سرعت ارائه نشود، حدود ۵۰۰ هزار کسب و کار کوچک در انگلیس، طی چند هفته، ورشکسته می‌شوند.

مک تیگ، پیشتر، این هفته در خصوص آخرین ۱۵ میلیارد پوندی که از سوی دولت انگلیس ارائه شده است، خاطرنشان کرد: «ما مشکلی با نحوه برخورد با نیازهای مصرف کنندگان نداریم».

وی گفت: «با این حال هنوز یک مشکل بزرگ با مشاغل کوچک وجود دارد. آن‌ها برای قیمت تولید خود با چیزی حدود دو برابر نرخ تورم مواجهند و این، یک بمب ساعتی است. آن‌ها به معنای واقعی کلمه، هفته‌ها باقی مانده اند تا پول نقدشان تمام شود و این یعنی صدها هزار کسب و کار و بسیاری از مردم، شغل خود را از دست خواهند داد».

مک تیگ همچنین به آخرین ارقام فاش شده از سوی دفتر آمار ملی اشاره کرد که نشان می‌دهد ۴۰ درصد یا دو میلیون کسب و کار کوچک در انگلیس، به اندازه کمتر از سه ماه پول نقد برای اجرای عملیات دارند. در ماه آوریل، نرخ تورم انگلیس به ۹ درصد رسید که بالاترین رقم از سال ۱۹۸۲ به شمار می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.