ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: محل اسکان ورزشکاران آنقدر کثیف است که فیزیوتراپ تیم ملی جرات نکرد آن جا بماند.

فیزیوتراپ تیم ملی، خوابگاه را به خاطر آلودگی ترک کرد

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون وزنه برداری این روزها با شرایط بسیار بحرانی رو به رو است. دو ماه دیگر مسابقات کشورهای همبستگی اسلامی آغاز می‌شود و ملی پوشان وزنه برداری کشورمان به خاطر شرایط بدی که در اردو وجود دارد اقدام به ترک محل اردو کرده و گفتند تا شرایط بهتر نشود به هیچ عنوان به اردو باز نخواهند گشت.

بعد از این اتفاق علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری هم در این مدت به جای اینکه به دنبال برطرف کردن مشکلات ملی پوشان باشد بیشتر به این حاشیه دامن زد و در جایی اعلام کرد فقط دو روز مشکل غذا داشتیم و ورزشکار نباید اینقدر بی طاقت باشد. آن‌ها باید صبور باشند. این صحبت‌های مرادی با واکنش سرمربی تیم ملی مواجه شد و مرادی در اولین فرصت بعد از حرف‌های برخواه تصمیم گرفت او را از سرمربیگری تیم ملی برکتار بگذارد.

مرادی به جای اینکه مسئله را حل کند به دنبال پاک کردن صورت مسئله است. همه می‌دانند که تیم ملی وزنه برداری برای مسابقات جهانی ازبکستان با چه مشکلاتی رو به رو بود. نه تنها غذا و اسکان ورزشکاران مناسب نبود، بلکه آن‌ها آب خوردن هم در تمرینات نداشتند. همان زمان محل اسکان تیم ملی هم مشکل داشت و از آن موقع تا امروز نه فدراسیون و نه وزارت ورزش هیچ کمکی به ملی پوشان وزنه برداری انجام ندادند.

علیرضا یوسفی، ملی پوش وزنه برداری که مانند سایر ملی پوشان از وضعیت به وجود آمد معترض است بعد از ترک اردو گفت: ما هیچ خصومت و دشمنی با کسی نداریم و تنها درخواست ما از مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش این است که امکانات رفاهی مناسبی را برای ورزشکاران فراهم کنند. کیفیت پایین غذا فقط برای الان نیست، بلکه در اردوهای قبلی هم شاهد این مشکلات بودیم. خیلی زشت است که بخواهم این حرف‌ها را بزنم محل اسکان ورزشکاران آنقدر کثیف است که فیزیوتراپ تیم ملی جرات نکرد آنجا بخوابد. تخت‌ها شکسته و رنگ دیوارها کهنه شده است. درب سرویس‌های بهداشتی خراب شده است، آیا این وضعیت باید در شان و شخصیت ورزشکار ملی پوش باشد؟

خواسته جدی اهالی وزنه برداری رسیدگی به وضعیت فعلی از سوی وزارت ورزش است. حمید رشیدی، سرمربی سابق تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: وزنه برداران ما خواسته زیادی ندارند. آن‌ها فقط می‌خواهند از نظر تغذیه و اسکان شرایط مناسبی داشته باشند و فکر نمی‌کنم که این خواسته غیر معقول باشد. به هر حال من این حق را برای وزنه برداران قائل هستم و امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هر چه زودتر به این مسئله ورود کند تا بیشتر از این وزنه برداری ایران ضربه نبیند. هدف ورزشکاران ما قهرمانی در عرصه‌های بین المللی و شاد کردن دل مردم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.