پیش ازآنکه سرمربی جدید استقلال معرفی شود، لیستی از بازیکنانی که در میان خروجی‌های فصل بعد قرار دارند منتشر شده که نام وریا غفوری، کاپیتان استقلال نیز درمیان بازیکنانی که فصل بعد جایی دراستقلال ندارند، به چشم می‌خورد.

غفوری در لیست خروج استقلال؟

اینکه لیست مورد نظر که درفضای مجازی دست به دست می‌شود توسط چه کسی نوشته شده هنوز مشخص نیست اما برخی مدعی شده‌اند این فهرست را اواخر اردیبهشت ماه جواد نکونام به مصطفی آجورلو داده است! این ادعا درحالی مطرح می‌شود که هنوز برسرآمدن نکونام به استقلال جمع بندی لازم انجام نشده و حتی برخی مسئولان باشگاه فولاد از تداوم حضور وی در اهواز خبر داده‌اند. به جز وریا غفوری نام سعید مهری، رضا آذری، داسیلوا و حتی ابوالفضل جلالی نیز درلیست استقلال قرار دارد.

این بازیکنان درفصل بیست و یکم دقایق کمی هم درترکیب استقلال نبودند. به خصوص غفوری و داسیلوا که این اواخر نقش آن‌ها پررنگ‌تر هم بود اما به نظر می‌رسد سرمربی آینده استقلال هرکسی باشد، بازهم وریا جایی درفهرست آینده این باشگاه نخواهد داشت. به این ترتیب اگر وریا از استقلال برود، درپست او فقط صالح حردانی درترکیب استقلال باقی خواهند ماند و هیچ بعید نیست که احمد موسوی به عنوان یک آلترناتیو دوباره به جمع آبی‌ها بازگردد.

سکوت باشگاه استقلال درباره انتشار این فهرست که درفضای مجازی دست به دست شده نیز این سؤال را به وجود می‌آورد که شاید اسامی موجود همان‌هایی هستند که فصل بعد جایی درمیان بازیکنان استقلال نخواهند داشت. به هرحال باید دید که سرانجام خروجی‌های استقلال برای فصل بعد چه خواهد شد و آیا وریا غفوری به سمت درهای خروجی استقلال هدایت خواهد شد یا خیر؟!

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کمال ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    حيف كاپیتان نیست که از استقلال بره، هر کی این لیست رو داده یا الفبای فوتبال بلد نیست، یا از روی کینه و غرض این ليست رو داده. هیچ عاقلی با بزرگ تیم این‌کار رو نمیکنه. حضور كاپیتان وريا در استقلال هم مايه مباهاته و هم دلگرمی بازیکنا و ما هوادارا.
  • کمال ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    هرکی این ليست رو داده یا الفبای فوتبال بلد نیست یا غرض و مرض داشته! وریا مایه‌ی مباهات بازیکنا و هواداراست، چه شخصیتی چه فوتبالی!
  • محمد ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    همانطور که نگذاشتند مجیدی در استقلال بماند همان افراد هم نمی‌گذارند که وریاغفوری در استقلال بماند
  • محمد ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
    0 0
    همانطور که نگذاشتند مجیدی در استقلال بماند همان افراد هم نمی‌گذارند که وریاغفوری در استقلال بماند