وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در حمله بامداد روز جمعه به «دمشق»، زیرساخت فرودگاه بین المللی این شهر را مورد تجاوز قرار داد.

حمله رژیم صهیونیستی به زیرساخت فرودگاه «دمشق»

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری سانا، وزارت حمل و نقل سوریه امروز شنبه بیانیه ای را در خصوص تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت حمل و نقل سوریه در بیانیه مذکور اعلام کرده است: تمامی پروازها از و به فرودگاه بین المللی دمشق به حالت تعلیق درآمده است. بنابراین، تا اطلاع ثانوی، هیچ پروازی از و به فرودگاه دمشق انجام نمی شود.

در ادامه بیانیه وزارت حمل و نقل سوریه نیز عنوان شده است: تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به زیرساخت فرودگاه بین المللی دمشق موجب شد تا پروازها در این فرودگاه تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآیند.

پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد دیروز با جدیدترین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرد.یک منبع نظامی سوری در این باره گفت که رژیم صهیونیستی ساعت ۴:۲۰ بامداد روز جمعه در تجاوزی هوایی با شلیک چندین موشک از جولان اشغالی برخی نقاط در جنوب دمشق را هدف قرار داد.

بنابراین گزارش، سامانه دفاعی سوریه به مقابله با این موشک‌ها برخاسته و توانسته بیشتر این موشک‌ها را ساقط کند. این منبع به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که این تجاوز دشمن منجر به زخمی شدن یک غیرنظامی شده و برخی خسارت‌های مادی هم به بار آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.