۷۷ زندانی نیازمند جرائم مالی به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت رضا(ع) به همت نیکوکاران و ستاد دیه خراسان رضوی از زندانهای استان آزاد شدند.

۷۷ زندانی همزمان با دهه کرامت در خراسان رضوی آزاد شدند

به گزارش قدس انلاین و به نقل از  اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی مدیر کل این نهاد در آیینی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) با مشارکت ستاد دیه استان و خیران نیک اندیش در جشن میلاد امام مهربانی ها در زندان مرکزی مشهد ۴۲ زندانی با بدرقه خادمان بارگاه منور رضوی و مسوولان قضایی از این زندان آزاد شدند.

سعید سرباز جانفدا افزود: همچنین در طول دهه کرامت ۳۲ زندانی جرایم مالی از دیگر زندانهای استان آزاد شدند و بانوان خادم حرم مطهر رضوی نیز با پرداخت بدهی سه زندانی نیازمند زن، زمینه آزادی آنها را در جشن میلاد امام هشتم فراهم کردند.

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: جمع مبلغ بدهی این ۷۷ محکوم جرایم مالی افزون بر ۹۰ میلیارد ریال بود که به برکت نگاه پر مهر نیکوکاران در مکتب رضوی، مبلغ مورد نیاز در این ایام تأمین شد.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی طی سال گذشته، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.